Inlägg från: Anonym (Tjejkompisen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tjejkompisen)

Kille som gått till horor!

Jag har egentligen inget emot prostitution som sådant rent etiskt (men oftast är ju industrin vidrig dock) men oavsett tycker jag inte det känns ok att ha sex med någon som varit med en prostituerad. Det är aldrig trevligt att tänka på andra tjejer ens partner legat med men just grejen att tjejen inte ens tände på honom under själva akten är bara vidrigt. Det är liksom både pinsamt och äckligt. Helt enkelt avtändande.

• Anonym (Tjejkompisen)
    Anonym (Horor) skrev 2017-05-31 15:32:15 följande:

Där handlar det  om en tjänst man köper, som sagt INTE de som är tvingade.

Dock kondom måste på!

Jag behöver tömma, vill inte runka är singel, går till en tjej som är villig att ställa upp mot pengar, tror nog inte hon bryr sig mer om hon är kåt eller inte.

Jag bryr mig att jag får komma utan att runka och hon fått att hon har fått sina pengar.

Det är inte så många som står och analyserar det hela till en sån nivå.

Nej det spelar ingen roll om de är tvingade eller inte i det här avseendet. Om någon tjej ljuger om att hon tänder på honom och sedan har det för att vinna ett vad eller vad som så är det också lite äckligt. Om han går med på det och vet om det är det mkt äckligt. Just den grejen att "behöva tömma" nej usch. Det är ok för dig och det är ok rent etiskt men jag personligen tycker det är mkt avtändande. Även utan att analysera, rent instinktivt. Det är kanske inte fel men äckligt. Hade kunnat vara vän med såna men aldrig ha sex/relation. Blä.
Svar på tråden Kille som gått till horor!