Inlägg från: Miss Skywalker |Visa alla inlägg
  • Miss Skywalker

Kille som gått till horor!

Jag sa till min kille att jag varit hora när han sa att han varit med horor. Han försvann ganska snabbt. Problem solved Glad

• Miss Skywalker
    Lord Hans skrev 2017-05-31 18:30:58 följande:
    Ok, då håller jag med dig i stort. Förutom det där att man inte kan jämföra yrket med andra yrken. Naturligtvis är det mer traumatiskt att bli tvingad till prostitution än att klippa någons hår, det är självklart. Trafficking och liknande är givetvis vidrigt.

Det jag menar är att såna som är frivilligt yrkesprostituerade kanske inte blir traumatiserade av att ha sex med något fult gammalt fetto emellanåt utan mera ser det som en sämre dag på jobbet. Inte nödvändigtvis mer traumatiserade än vad nån bortskämd överklassbrat blir när denne tvingas rengöra fritösen på McShit.
    Hur många tror du är "frivilligt yrkesprostituerade" och hur avgör man vem som är vad?
  • Miss Skywalker
    Lord Hans skrev 2017-05-31 19:13:24 följande:
    Det vet jag inte, men jag är ganska säker på att antalet är större än noll vilket många verkar ha fått för sig. I andra länder än Sverige  där man har en liberalare syn på sex och inte anser att det är nått fult tror jag det finns en hel del "frivilligt yrkesprostituerade". 
    Vad tror du?
    Med tanke på att undersökningar visar att en övervägande majoritet blivit satta för sexuella övergrepp tidigare lär de vara förhållandevis få. Men hursomhelst kan man som köpare aldrig veta så väljer man det väljer man också att eventuellt utsätta någon för våldtäkt.
  • Miss Skywalker
    Anonym (Mia) skrev 2017-06-01 15:24:59 följande:

Mycket tjat i tråden om frikyrka och religion precis som man inte kan ha etiska värderingar utan att vara religiös. Bra att försvara sina åsikter med att andra som vill begränsa något är dogmatiska och ängsliga för synd.

Om killen tog avstånd idag från det han gjorde som ung kanske det skulle vara ok. Men jag skulle aldrig vilja vara ihop med någon som köpt sex, inte ens om jag hade garantier för att det från tjejens sida var utan fattigdom eller hotfull hallick. Dels kan det vara ett självskadebeteende. Dels är idén om att köpa sex så långt från hela poängen med sex för min del; att båda känner samma lust och vill ha den andre precis lika mycket. En kille som köpt sex är inte kompatibel med mej helt enkelt. Dom män jag velat ha har inte behövt betala, de har haft attraktionskraft i sej själva.

Exakt så!
  • Miss Skywalker
    Anonym (hmmm) skrev 2017-06-01 16:02:06 följande:
    Gäller samma sak för kvinnor som köper sex?
    Det är klart! Varför skulle det inte vara lika risigt med kvinnor som t ex drar till fattiga länder och grisar mot betalning till unga killar..?
  • Miss Skywalker
    Anonym (Bibbi) skrev 2017-06-02 08:52:33 följande:

En del av mig vill verkligen ställa honom mot väggen och fråga ut honom om alla detaljer, hur ofta, vad gjorde han med dem, hur kändes det..
    Men mestadels så vill jag inte veta mer eller prata mer om det!

Så du vill inte lära känna honom för att du är rädd för svaren..?
Svar på tråden Kille som gått till horor!