Kille som gått till horor!
Jag sa till min kille att jag varit hora när han sa att han varit med horor. Han försvann ganska snabbt. Problem solved
Jag sa till min kille att jag varit hora när han sa att han varit med horor. Han försvann ganska snabbt. Problem solved
Mycket tjat i tråden om frikyrka och religion precis som man inte kan ha etiska värderingar utan att vara religiös. Bra att försvara sina åsikter med att andra som vill begränsa något är dogmatiska och ängsliga för synd.
Om killen tog avstånd idag från det han gjorde som ung kanske det skulle vara ok. Men jag skulle aldrig vilja vara ihop med någon som köpt sex, inte ens om jag hade garantier för att det från tjejens sida var utan fattigdom eller hotfull hallick. Dels kan det vara ett självskadebeteende. Dels är idén om att köpa sex så långt från hela poängen med sex för min del; att båda känner samma lust och vill ha den andre precis lika mycket. En kille som köpt sex är inte kompatibel med mej helt enkelt. Dom män jag velat ha har inte behövt betala, de har haft attraktionskraft i sej själva.
En del av mig vill verkligen ställa honom mot väggen och fråga ut honom om alla detaljer, hur ofta, vad gjorde han med dem, hur kändes det..
Men mestadels så vill jag inte veta mer eller prata mer om det!