Inlägg från: Anonym (asdf123) |Visa alla inlägg
  • Anonym (asdf123)

Kille som gått till horor!

Jag tillhör en av dom som tycker prostitution borde vara lagligt i Sverige på samma sätt som det är i tex danmark. Sedan hårt kontrollerat av staten givetvis, kanske genom tillstånd och inspektioner osv.

Förstår inte de moraliska problemen vissa verkar ha med det. Det är bara sex.

• Anonym (asdf123)
    Anonym (ESH 982) skrev 2017-05-31 19:43:40 följande:
    För dig kanske men för många av kvinnorna, tjejerna, barnen är det tvång och inget annat
    Lord Hans skrev 2017-05-31 19:38:11 följande:
    Uppoffringen och riskerna är givetvis större, därför brukar det också reflektera lönenivån.

Riktigt, riktigt lågt av dig att dra in mina barn i diskussionen, du är heller inte första personen som gör det. Vad har mina barn gjort dig för att du ska önska dom ur livet?
    Precis som vanligt är det omöjligt att ha nån djupare filosofisk diskussion  på det här forumet utan att en massa folk ska komma med personliga påhopp och dra in oskyldiga barn.

Jag tror nog jag återgår till att skriva en massa skit och provaktivt bajs precis som alla andra eftersom det är det enda som det här forumets medlemmar förtjänar.
    Men dom det inte är tvång för då? Det finns slaveri inom många vardagliga branscher. Och finns det inga manliga prostituerade?
  • Anonym (asdf123)
    Anonym (ESH 982) skrev 2017-05-31 20:10:58 följande:
    Tyvärr finns det också manliga och även småpojkar som tvingas in i prostituition. Detta är ingen fråga där kön ska ställas mot varandra utan offer mot utnyttjare

Jag är också nyfiken på vilka vardagliga branscher som har slavar.
    Annars är slaveri lika olagligt som prostitution i Sverige och ska självklart anmälas

(är det barnarbete du menar så är det bättre om du skriver det för tydlighetens skull, är självklart även starkt emot sådant och anser även det vara förkastligt)
    Resturang -och städbranschen är rätt bra på sådant i Sverige. Utomlands tillverkas det ju fruktansvärt mycket varor från slavarbete som skeppas hit, inte minst från indien och kina.

Men du svarade ju inte på min fråga, varför ska inte nån som vill få sälja sex?
Svar på tråden Kille som gått till horor!