Kille som gått till horor!
Intressant att höra era åsikter!
När min kille och jag diskuterade detta så sa han att han nog trodde att de flesta av mina ex också betalat för sex någon gång för att det, enligt honom, är så pass vanligt och de flesta han känner har gjort det. Jag har väldigt svårt att tro det, eller så önsketänker jag bara!? För som någon skrev så är det kanske inget som man normalt sett berättar för sin flickvän om?
Grejen är att jag har flyttat 50 mil och bytt jobb för prova att leva med den här mannen. Funkar det inte så flyttar jag väl hem igen, men det allra mesta känns väldigt bra. Han är väldigt ärlig, vilket jag uppskattar väldigt mycket och uppmuntrar honom till att vara.. Vill ha ett förhållande där man vågar berätta saker för varandra utan att döma (jag har berättat grejer för honom också som fått honom att blekna) men just denna sanning blev jobbig att veta om och jag funderar mycket på vad jag själv tycker, varför jag känner som jag gör och varför vi har olika syn på detta.
Vi är fortfarande i lära-känna-fasen eftersom vi bara varit ihop i ett år och större delen av det haft ett distansförhållande där vi träffats max två gånger i månaden. men allt känns väldigt bra för övrigt så jag kommer inte lämna honom i nuläget "bara" på grund av att ha berättat detta.
Jag tänker att det säkert i vissa kretsar kan ses som "normalt" och okej att köpa sex, något som man inte reflekterar så mycket över.. Ser man andra omkring sig som gör det utan att blinka så tycker man väl inte att det är så stor grej liksom. Men jag har aldrig kommit i kontakt med detta förut så vet inte vilket ben jag ska stå på eller vad jag ska tänka om det.