Inlägg från: Anonym (Nyfiken donna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nyfiken donna)

Kille som gått till horor!

Anonym (Horor) skrev 2017-05-31 15:32:15 följande:
    Där handlar det  om en tjänst man köper, som sagt INTE de som är tvingade.

Dock kondom måste på!
    Jag behöver tömma, vill inte runka är singel, går till en tjej som är villig att ställa upp mot pengar, tror nog inte hon bryr sig mer om hon är kåt eller inte.

Jag bryr mig att jag får komma utan att runka och hon fått att hon har fått sina pengar.

Det är inte så många som står och analyserar det hela till en sån nivå.
    Kan du inte berätta hur detta känns? Helt ärligt utan omskrivningar.

Skiljer det sig från att ha ett ONS t ex? Känner du skam över att behöva gå till henne? Skulle du kunna bli intreserad av henne känslomässigt?

Otroligt nyfiken att höra männens version? Hur dte egentligen känns och hur dte skiljer sig från samtyckessex utan pengar?
  • Anonym (Nyfiken donna)
    Bjoer skrev 2017-06-01 12:03:40 följande:
    Nej, det gör den inte och nej det är det inte. Däremot visar den att när man har sex för pengar så är det inte rimligt att anta att det kommer ha samma påverkan på personen som om man klipper hår eller jobbar på donken för pengar. Isf. hade det t.ex. inte varit så stor aversion hos många att ha sex med ett kön man inte är attraherad av, eller en person man inte är attraherad av. Det faktum att tvång till sex är mycket allvarligare än de flesta andra tvång pekar också på att sex är en speciell aktivitet och som därmed bör behandlas speciellt. Via evolution kan vi förstå varför det är så här.

När du sen säger att det är som vilken aktivitet som helst anser jag dig vara lite naiv och sakna verklighetsförankring. Kollar vi på den statistik som läggs upp i tråden om prostitution så verkar ju inte branchen speciellt trevlig oavsett om sex skulle vara en aktivitet som alla andra. Så det är alltså flera oberoende faktorer som pekar på att prostitution är en branch vi bör försöka städa bort, speciellt eftersom den inte är nödvändig. Du kan ju tänka dig hur snacket hade gått om 64% av alla som jobbade inom byggbranchen hade förlorat en arm på jobbet.
    Tack för män(niskor) som du:)
Svar på tråden Kille som gått till horor!