Kille som gått till horor!
Jag hade gjort slut DIREKT! Speciellt sedan ni haft ett kort och inte jätteseriöst förhållande.
Jag hade gjort slut DIREKT! Speciellt sedan ni haft ett kort och inte jätteseriöst förhållande.
Eh, vi bor ihop och jag har flyttat 50 mil samt bytt jobb för att leva med den här mannen, så det kan man väl se som rätt seriöst tycker jag?
Sen är jag inte naiv, utan medveten om att vi fortfarande lär känna varandra. Har upptäckt många fina och bra sidor hos honom också sedan vi flyttade ihop. Vi är väldigt ärliga med varandra, så det var väl därför som han valde att berätta detta för mig antar jag. Eftersom jag vet att han har levt ett tufft liv tidigare som skiljer sig mycket från mitt så VILL jag verkligen att han ska berätta om vad han gjort och varit med om, sen bearbetar jag det efter hand eftersom jag inte tycker att man ska döma någon på förhand för ett liv han levde för 20 år sedan. Vi har inom vissa områden väldigt olika syn på saker eftersom vi har levt så väldigt olika liv, men vi är på de flesta sätt väldigt kompatibla, trivs ihop och vardagen fungerar hur bra som helst (vilket jag inte har upplevt under mina tidigare sambo förhållanden). Så detta är inget jag vill släppa så lätt.
Jag tror inte de flesta män har en lika hysterisk syn kring prostitution som många kvinnor har. Precis som många kvinnor inte verkar tycka att "chip'n dales" är så farligt.