• PeterGB3G

Kille som gått till horor!

Släpp det. Vem bryr sig om vad som hände för tjugo år sedan. Fråga istället om han gjort det i Sverige, eller när han gjorde det senast.

Ni är vuxna och du har säkert saker du inte berättat för honom. Har ni det bra så satsa på varandra. Var glad att han är ärlig och öppen.

"Jag förväntar mig inte att du ska hålla med, inte ens att du ska förstå"
  • PeterGB3G
    Anonym (Fyfan) skrev 2017-06-02 14:29:08 följande:
     väldigt ung men ångrade det och idag fördömer sexköpande så skulle jag kanske kunna acceptera det och fortsätta vår relation.
    Det är därför jag tycker ts ska fråga honom hur han har gjort senaste åren i sverige och glömma det som hände i Polen.
  • PeterGB3G
    Anonym (Fyfan) skrev 2017-06-02 14:34:46 följande:
    Om du läser ts så står det ju dock att han såg lätt på det och bagatelliserade saken. Han ågrar sig inte och fördömer alltså inte sexköpande idag. Därav skulle jag inte kunna acceptera det.
    Jaså? Jag uppfattade det som något han såg som en engångsgrej i ungdomligt oförstånd? Hur som helst, grejen är att ts behöver ta reda på var han står IDAG.

Se detta som en möjlighet att lära känna varandra ytterligare, fördjupa relationen.
  • PeterGB3G
    Anonym (Fyfan) skrev 2017-06-02 15:07:47 följande:
    Då missade du nog att läsa:

"han hängde på och tyckte inte att det var så märkvärdigt. Han sa också att de "vanliga" polska tjejerna var väldigt prydda och hårt hållna så de var inga som man dejtade, så ville man umgås med en tjej så blev det med hororna på bordelle" ... "Det jag tror att jag egentligen stör mig på mest var att han fick det att låta som en bagatell som han bara nämnde i förbigående och inte förväntat sig att jag skulle reagera på!"
    Ja, det behövs som sagt mer information här. Vad tycker han idag och har han fortsatt med det här hemma är väl relevanta frågor.
  • PeterGB3G
    Anonym (Fyfan) skrev 2017-06-02 14:34:46 följande:
    Om du läser ts så står det ju dock att han såg lätt på det och bagatelliserade saken. Han ågrar sig inte och fördömer alltså inte sexköpande idag. Därav skulle jag inte kunna acceptera det.
    Jag förstår att det kan verka så, men jag vill gärna höra mer från ts och killen.
Svar på tråden Kille som gått till horor!