Kille som gått till horor!
Måste säga att jag inte ser det stora grejen med det. Jag förstår känslan att vara obekväm eller liknande med att höra vem/hur många ens partner haft sex med men detta är ju högst obetydligt. Alla har vi en lust som vi många gånger vill förfylla till olika grad.
Men om jag tar mig själv som exempel. Jag har ingen lust för ett förhållande i mitt läge, är inte direkt en partyprisse så den enkla vägen hade ju helt klart varit att köpa sex. Är man inte van vid att "gå ut" så är det ingen enkel syssla att hitta någon som precis som en själv bara vill ha umgänge för kvällen/natten, kk eller liknande. Tolka mig inte fel, jag är också emot prostitution men mest när det sker genom tvång eller för att den prostituerade inte kan få pengar på annat sätt.
Principen är att det är enkelt och troligtvis känns bättre än att dra en tralla själv. Var glad att det var så längesen och att det inte är något sånt fuffens han håller på med nu.
Alla är vi olika och jag förstår att många har annan syn på saken, men detta är min.