• smulpaj01

Kille som gått till horor!

Det är en klar dealbreaker och jag har t.o.m dumpat min bästa manlige vän som jag har känt i över 20 år när han en kväll på fyllan berättade om sina sexköp. Så osmakligt vidrigt!

• smulpaj01
    Anonym (Mirre) skrev 2017-06-02 13:53:10 följande:

Låt oss anta att du är gift/sambo:

On din man berättade att när han var ung så sålde han sex = helt ok

Om din man berättade att han köpt sex =  Du lämnar nomom

Korrekt ?

Om min man berättade att han sålt sex som ung så hade jag förstått att han hade allvarliga problem och inte såg någon annan utväg. Jag hade därav tyckt väldigt synd om honom och pratat om saken.

Om han däremot köpt sex som ung finns det inget att diskutera! Då är det finito!
  • smulpaj01
    Anonym (swettshopping) skrev 2017-06-03 09:09:35 följande:

Vem har pratat om schampo? Och du kanske har missat nyhetsrapporteringen om slavarbetare som brunnit inne eller begravts i rasmassorna eftersom de var inlåsta i en fabrik som tillverkade dina kläder. Du har säkert även missat att förhållandena är så vidriga att de fått sätta galler för fönstren för att de anställda inte skall begå självmord genom att hoppa genom fönstret. Men det är ju inte ditt problem så länge du får billiga produkter och kan sitta på din höga häst och titta ner på andra.

Dessa jämförelser är så korkade!

Bara för att man är emot prostitution så kan man inte vara emot slavarbete OCKSÅ?!

Och eftersom slavarbetare får lida och brinna inne så kan f*n även horor tvingas lida och leva i misär?

Suck!
  • smulpaj01
    Anonym (Wtf2) skrev 2017-06-03 16:11:53 följande:

Oh really? Så du gör samma hatiska utfall mot vänninor som inte tänker på om det de köper är tillverkat av barn under slavliknande förhållanden som du gör emot män som köper sex av kvinnor som gör det av fri vilja?

Knappast!

Slavarbetarna gör det också av den "fria viljan" som du uttrycker. Så det måste ju vara helt okej för dig med slavarbete också?
Svar på tråden Kille som gått till horor!