• Anonym (*)

Kille som gått till horor!

Anonym (torsk) skrev 2019-11-25 05:26:28 följande:

Vet inte. De flesta av mina polare har köpt sex nån gång då och då, och så även jag. Tror det gäller majoriteten av män. Men man får ju inte prata om det, då blir feministerna tokiga. 

Så bekvämt att skylla på feministerna. Tror inte en enda karl skulle våga stå för att han köper sex vare sig det finns feminister eller inte i rummet.

På samma sätt skulle inte en enda sexköpare vilja vara tillsammans med någon som säljer sex eller vilja att deras barn säljer sex.

Så jävla mycket dubbelmoral. Fast sitta och skryta om det på ett forum går an.
  • Anonym (*)
    Anonym (hmmm) skrev 2019-11-25 11:32:57 följande:
    Det finns ju många länder där prostitution är lagligt och där har sexköpare inga problem med att tala om det öppet. I vissa länder har prostituerade egna fackföreningar och statligt stöd med bla hälsokontroller. 
    Anonym (hmmm) skrev 2019-11-25 11:27:37 följande:
    Det är väl klart att ingen kommer erkänna något om de vet att de kommer få en skock rabiata kvinnor efter sig. (Och ja de flesta av dem är feminister)

Fast en man som köper sex av en prostituerad är ju inte ute efter ett förhållande, och det är hon inte heller. Hon säljer en tjänst och får betalt för det, precis som att anlita en hantverkare. Bara för att du anlitar en rörmokare så betyder det väl inte att du vill gifta dig med han/hon?

Jag tycker det är minst lika mycket dubbelmoral att sitta och anse sig tala för prostituerade och vet vad de tycker och tänker och likställa dem med slavarbetare utan att ha en jävla aning om vad man snackar om.
    Vem har sagt att sexköparen vill vara tillsammans med någon de köper sex av?

En sexköpare vill inte ha en fru som jobbar som prostituerad. Eller en dotter som jobbar som prostituerad. Dubbelmoral kallas det.

Sedan kan du skylla ifrån dig hur mkt du vill, du vet att de allra flesta, feminister eller inte, ogillar sexköpare, speciellt dom som redan är gifta/sambos.

• Anonym (*)
    Anonym (hmmm) skrev 2019-11-25 11:12:44 följande:
    Men du, i samtliga trådar där prostituerade själva får uttala sig så verkar de ju inte hålla med er feminister om någon av era påståenden utan verkar snarare tycka att ni är jävligt jobbiga och okunniga, men ändå anser ni er "kämpa" för dem och eras bästa. 

Ni kanske borde snacka med folk ni anser er kämpa för, de kanske inte vill ha er sk hjälp?
    Så det finns inte fler prostituerade än de som deltar i trådar på FL? Och varför tror du att de kan tala för alla andra, när de som inte delar din åsikt inte kan tala för alla?
  • Anonym (*)
    Anonym (torsk) skrev 2019-11-25 23:05:08 följande:
    Du har aldrig varit på tjänsteresa med ett gäng grabbar hör jag. Vi går tillsammans till bordellerna, det är knappast hemligt utom för fruar och flickvänner. 
    Precis, du kan inte stå för det, bara ihop med andra som också gör det. Du bekräftar ju bara det jag säger, att ni inte vågar stå för det. Och att du skyller på feminister för att du inte vågar berätta för din fru är ju bara BS.
  • Anonym (*)
    Anonym (hmmm) skrev 2019-11-27 11:26:57 följande:
    Jag är inte torsk, har aldrig haft sex med någon prostituerad och jag tycker fortfarande feminister är ute och cyklar och har inget som helst stöd för sina påståenden av prostituerade själva. Har genom åren sett tillräckligt många diskussioner mellan feminister och prostituerade här på FL för att fatta att ni inte försvarar dem, ni försvarar er ideologi, punkt slut.

Så nej, det är inte BS, det enda som är BS är feministisk ideologi
    Du har nog svarat på fel inlägg.
Svar på tråden Kille som gått till horor!