Anonym (*) skrev 2019-11-25 14:19:45 följande:
Anonym (hmmm) skrev 2019-11-25 11:27:37 följande:
Det är väl klart att ingen kommer erkänna något om de vet att de kommer få en skock rabiata kvinnor efter sig. (Och ja de flesta av dem är feminister)
Fast en man som köper sex av en prostituerad är ju inte ute efter ett förhållande, och det är hon inte heller. Hon säljer en tjänst och får betalt för det, precis som att anlita en hantverkare. Bara för att du anlitar en rörmokare så betyder det väl inte att du vill gifta dig med han/hon?
Jag tycker det är minst lika mycket dubbelmoral att sitta och anse sig tala för prostituerade och vet vad de tycker och tänker och likställa dem med slavarbetare utan att ha en jävla aning om vad man snackar om.
En sexköpare vill inte ha en fru som jobbar som prostituerad. Eller en dotter som jobbar som prostituerad. Dubbelmoral kallas det.
Jag fattar inte det här argumentet. Alla jobb kommer ju med olika status, det är väl självklart?
Jag har två döttrar, och jag hoppas att de får bra jobb när de blir vuxna. Jag skulle inte direkt dö av stolthet om de blev undersköterskor, massöser eller frisörer heller.