Anonym (Tjej) skrev 2017-05-31 19:24:17 följande:
Mina synpunkter har varit konsekventa genom hela den här tråden och i alla svar till dig. Jag har hela tiden bara tryckt på frågan om yrkesjämförelsen med frisör eller att jobba på donken, och inte att någon är prostituerad i sig. Sedan att du fångar upp det först när jag citerar nån annan säger tillräckligt i sig.
Jag står fortfarande fast vid det också: att vara prostituerad innebär inte samma uppoffringar som vilket yrke som helst, och är generellt världen över inte lika säkert. Att som kvinna ha sex med någon hon inte känner någon lust att ha sex med, kan inte jämföras med att vara tvungen att rengöra en fritös. Det är beklagligt om du verkligen har barn och tänker så.
På en polsk bordell, som det handlar om här, är det sannolikt mycket tragiskt bakom många av tjejerna som arbetar. Inte händelsevis alla, men många är sannolikt inte lyckliga.
Uppoffringen och riskerna är givetvis större, därför brukar det också reflektera lönenivån.
Riktigt, riktigt lågt av dig att dra in mina barn i diskussionen, du är heller inte första personen som gör det. Vad har mina barn gjort dig för att du ska önska dom ur livet?
Precis som vanligt är det omöjligt att ha nån djupare filosofisk diskussion på det här forumet utan att en massa folk ska komma med personliga påhopp och dra in oskyldiga barn.
Jag tror nog jag återgår till att skriva en massa skit och provaktivt bajs precis som alla andra eftersom det är det enda som det här forumets medlemmar förtjänar.