smurf11 skrev 2017-05-31 20:25:01 följande:
Du har nog rätt!
Men jag undrar om det är så många som ändå lyckats med den höga dosen, eller om möjligheterna är små?
Hur många sprutdagar hade du?
Hur växte de under tiden med stimuleringen?
Jag beklagar verkligen<3 att du inte blev gravid!
Men varför ger ni upp?
Akupunktur och annat finns ju att testa!
Enligt läkarna finns det inget mer vi kunde göra med mig. Chanserna var minimala sa de efter fjärde försöket, men de kunde då hjälpa oss en sista gång om vi orkade. Så sen fick vi inte mer hjälp. Gjorde akupunktur sista försöket.
Men vi är två kvinnor och ska nu istället göra insemination med min sambo. Det är tufft att veta att jag aldrig kommer få bära ett barn, men förhoppningsvis kan vi få vårt efterlängtade barn i alla fall.
Jag hade omkring 12 sprutdagar varje gång. Första veckan växte de inte mycket, omkring 10-12 mm kanske. Behövde alltid gå på minst 2 ultraljud, ibland tre innan planerat plock. Men fick sedan ut mellan 4-12 ägg under mina försök. Dock alltid tre befruktade utom sista gången då jag hade två. Tre gånger insättning, två gånger dog embryona innan det kom så långt.
Men som sagt, jämföra är dumt. Jag hoppas för mitt liv att du får uppleva något positivt och inte det jag upplevt.