Inlägg från: Coriitaa |Visa alla inlägg
  • Coriitaa

Bf mars 2018 följas åt?

Hej!

Jag är helt ny här inne på familjeliv, så jag vet inte riktigt hur allt går till. 
    Om allt går som det ska, så blir jag mamma för första gången i slutet av februari/början på mars. 

Skulle gärna vara med i "den hemliga facebookgruppen", men vet inte vart jag hittar att skicka PM?

• Coriitaa
    pugsnotdrugs skrev 2017-06-27 13:29:32 följande:
    Du klickar på lykkelivs namn i t.ex trådstartarens, då kommer du till hennes sida o där finns en skicka meddelande-knapp :)
    Tack snälla :)
  • Coriitaa
    efterfest skrev 2017-06-28 13:38:07 följande:

Grattis till er nykomlingar i gruppen :)

Mina enda symptom är ont i magen, som hugg ibland, och lite ont längst ner i ryggen av och till. Känns absolut som nåt händer där inne :) Annars inga andra symptom. En väninna till mig sa att jag har blivit lugnare i humöret i det sista, och inte stressar. Inget jag tänkt på förrens hon sa det men det är nog sant.

Låter precis som mig! Haft så lite symptom (utöver mina bröst. Måste sova med sport BH)
    Ont i magen med lite hugg, lite ont i ryggen samt att jag blivit lugnare i humöret och självklart gladare!
    Kom dock på att jag dessutom blir rörd av väldigt mycket. Börjar gråta av typ allt...
Svar på tråden Bf mars 2018 följas åt?