Inlägg från: Cortec |Visa alla inlägg
  • Cortec

Bf mars 2018 följas åt?

Har precis plussat bim -2, får man vara med här?

BF 15mars.

• Cortec
    Lykkeliv skrev 2017-07-04 09:52:25 följande:

Grattis!!

Klart du får vara med!

Hur mår du?

Tack! Mår super förutom att jag är trött. Känner att något är där i tjejmagen - byxor får inte sitta åt just där och det ilar lite ner mot ljumskarna när jag går i trappor... Känner ofta på kvällarna och är hemskt trött morgon till tidig eftermiddag.

Är bara överlycklig... och sambon med :)

Tänkte mig att leva som vanligt men ta det lugnt när det känns obekvämt eller ilar så där...

Det som fick mig att testa var att jag mådde illa på kaffe igår kväll på jobb plus att jag inte tål vinlukt - på mitt favoritvin...
  • Cortec
    MiieRO skrev 2017-07-04 10:08:45 följande:

Ett jätte Grattis

Jag har samma BF dag som dig :)

Tack detsamma!

Vad kul! Då kan vi följas åt och jämföra vad de gör i sverige och norge...

Utflyttad svensk jag - underligt vad man gör för kärleken...
  • Cortec
    Isvattenis skrev 2017-07-04 12:28:53 följande:

Fick ett starkt efterlängtat plus igår på BIM.

Har en son förr april 2014 så de här blir andra barnet.

Får jag vara med här? :)

Har ni bokat tid för inskrivning?

Ska ni göra kub?

Kul! Grattis!

Tänkte ringa till veckan... Vi tänkte smälta det lite själva först - fast man vill skrika fet över hela världen ;) Jag har nog obligatoriskt kub eftersom jag är 37, har för mig det är rätt tidigt med...
  • Cortec

Förstår ingenting längre jag... Kanske är så att jag är mitt i ett missfall - kan ju inte svara på det förrens om ca 10dagar då det går att testa igen... Har hela tiden haft en känsla av att jag har otroligt mycket graviditetsbekymmer (inkl foglossningar) för att vara i bara v 4+4... Så kan ju också vara så att jag blev gravid redan förra månaden - bara ventilerar lite... Får se om jag får kliva ur den här tråden om lite drygt en vecka...

Så här har det sett ut;

Svar på tråden Bf mars 2018 följas åt?