Inlägg från: Wunja |Visa alla inlägg
  • Wunja

Bf mars 2018 följas åt?

Grattis till alla plus! :)

Plussade idag efter 2a riktiga försök :) mensen har kommit lite senare i några månader än vanligt sen vi började försöka men jag tror bim var igår. Har bf omkring 13 mars :D

Har lite illamående, yrsel när jag reser mig upp och värk i livmoders trakterna.

Hua nu måste man sluta snusa också... nån annan som snusar eller håller på att sluta? Jag slutade direkt när jag var gravid med sonen.. men hua. :|

• Wunja

Vill också bara prata om det och sambon är inte ens hemma :( han jobbar 3 veckor borta sen är hemma 3 veckor... men har berättat för min syster & två nära vänner och sambon såklart :)

• Wunja

När jag var gravid med sonen så måste jag nog ha haft en ganska mild graviditet, för allt kändes normalt och det som var jobbigast var lite humör och lite illamående...

Men nu känns allt bara elände :( jag är ledsen och känner mig ensam (Sambon jobbar ju borta i några veckor till...) och jag är så orolig för missfall.. hade inga tankar som helst på missfall med sonen. Och trött är jag! Kunde inte hålla mig vaken för fem öre fram till lunch, låg och sov så otroligt djupt och drömde konstiga drömmar. Lätt irriterad för att man håller på och sluta o snusa också såklart...

Fan är man helt ensam eller? :(

Svar på tråden Bf mars 2018 följas åt?