Bf mars 2018 följas åt?
Hur mår ni blivande mammor? Känner ni några symptom än?
Jag är otroligt trött. Somnar i soffan varje kväll då jag och maken försöker se film eller tv..Annars ingenting än. Jo ömma bröst har jag också :)
Hur mår ni blivande mammor? Känner ni några symptom än?
Jag är otroligt trött. Somnar i soffan varje kväll då jag och maken försöker se film eller tv..Annars ingenting än. Jo ömma bröst har jag också :)
Har så mycket besvär med min pollenallergi just nu. Men vet inte om jag vågar ta mina allergitabletter? Enligt bipackssedeln står det att man ska rådgöra med läkare om man är gravid, men enligt 1177 så ska det vara okej att ta loratadin.. Ska till en sommarstuga nästa vecka som står mitt bland ängar av gräs = en riktig pollenbomb nu i juli. Men vad tror ni, nog vågar jag ta medicinen då?
Hej har en fråga till er. Har iofs läst svar på google osv angående kaffedrickande. Infon jag hittade stod att 5 koppar är ok och 3 muggar. Vet ej om jag har fel. Men är lite nojjig då det gäller kaffe ändå för jag dricker ju helst starkt kaffe och har druckigt typ 4 muggar innan jag blev gravid, starkt kaffe.
Nu har jag lyckats minska ned till ca 1.5 mugg relativt starkt kaffe. Jag antar det är ok ....men då jag oroar mig lite för detta ändå vill jag fråga er. Hur gör ni? Dricker ni kaffe och isf hur mkt?? :)
Har ni börjat fundera på vaccin? Ska ni studera och läsa på? Eller kanske redan börjat "studera"? Överväga för och nackdelar innan ni bestämmer er? Eller litar ni på vaccinet och "stuntar i att läsa på"?
Jag undrar alltså inte om ni tycker de är bra eller dålig att ge de. Alla tycker olika och gör givetvis det dom tycker är väst för sin familj. Snarare hur ni bestämmer er. Kanske har någon bra bok eller film att se om vaccinens för och nackdelar? Osv.
Har ni börjat fundera på vaccin? Ska ni studera och läsa på? Eller kanske redan börjat "studera"? Överväga för och nackdelar innan ni bestämmer er? Eller litar ni på vaccinet och "stuntar i att läsa på"?
Jag undrar alltså inte om ni tycker de är bra eller dålig att ge de. Alla tycker olika och gör givetvis det dom tycker är väst för sin familj. Snarare hur ni bestämmer er. Kanske har någon bra bok eller film att se om vaccinens för och nackdelar? Osv.