Inlägg från: Nessie84 |Visa alla inlägg
  • Nessie84

Bf mars 2018 följas åt?

Hej!

Jag har nyligen + , bf 14/3! Får man vara med här? :)

• Nessie84

Jag jobbar som intensivvårdssjuksköterska så för mig är det ett måste med influensavaccin för bebis och egen del. Fick en ?vanlig förkylning? för en månad sen och var sänkt i ca 2 veckor :(

• Nessie84
    Sofiiakarin skrev 2017-12-04 15:52:44 följande:

Är hemma idag pga min foglossning.... Vecka 26 nu. Vart hemma många dagar nu. Känner mig värdelös o på Så dåligt humör :( är så ledsen att jag inte kan jobba (har ett väldigt tungt jobb. Ngn mer som har såhär.. Känner mig så ensam. Ska träffa min BM imorgon..

Kramar till er alla <3

Jag är också hemma idag av samma anledning, jobbade hela helgen och kände att jag inte klarade av en dag till. Jobbar fortfarande 100% men har läkartid på torsdag och kommer ev. att gå ner i tid. Får en del sammandragningar också ffa på jobbet så det känns som att det är dags att dra ner på tempot lite.
  • Nessie84

Gör alla glukosbelastning? Runt vilken vecka i så fall? Jag har inte gjort det under mina andra graviditeter och barnmorskan har inte sagt något om det nu heller.

• Nessie84

Ah ok, visste inte. Bor själv i Stockholm och som sagt ej blivit erbjuden något sådant test.

• Nessie84

God fortsättning på er!!!! Undrar om det fortfarande går att hoppa in i Facebook-gruppen för mars bebisar? :)

• Nessie84
    svartafåret skrev 2018-01-02 07:30:22 följande:

Ni som gjort KUB vad fick ni för resultat och hur gammal är ni?

Är 33 år och fick 1: 20000.
Svar på tråden Bf mars 2018 följas åt?