Inlägg från: Lycklig88 |Visa alla inlägg
  • Lycklig88

Bf mars 2018 följas åt?

Hej. Plussade igår :) blir andra barnet för mig och första gemensamma för mig och sambon.

• Lycklig88

Uhh. Jag är bara i vecka 5 typ, men är så gravid man bara kan va. Brösten sprängs typ och så svullen och allt. Har redan berättat för alla också. Händer det något så e de den sorgen den dagen. Är iaf gravid. Har tjatat på min sambo att de kommer ta minst ett år , men det tog 3 månader. Helt plötsligt va inte 3 månader alls länge. Jag kom in på högskolan nu med. Får plugga en termin. Det känns segt men men. Detta är fortfarande overkligt fast att jag känner mig så gravid. Första dagarna kollade jag Hela tiden efter mensen ifall den skulle dyka upp och var livrädd. Klagade på ont i brösten osv. Sambon skämtade och så nu e det slut på klagandet. Sa att det har bara börjat och värre blir det. Haha

• Lycklig88

Har inte läst vad alla skrivit, men går det fortfarande att va med i fb gruppen ? Sen tänkte jag om någon ville följas åt med graviditeten. Är i v.6 än och tiden känns såå seg nu i början. Har lite delade känslor. Känns fortfarande så himla overkligt och så långt borta tills bebis kommer, men då har man ju tid att vänja sig att bli 2 barns morsa helt plötsligt. Har längtat efter barn i många år, men kom in på skolan samtidigt nu och hinner plugga en termin. Har varit hemma i 3 år då jag har eget företag och jobbar hemifrån och är så segt när jag tänker på att jag ska vara mamma ledig sen och vara hemma ännu mer. Kan ju bara vara alla hormoner och allt. Fast det är ju inte en evighet ändå. Även om skolan jag kom in på känns stort så är ju såklart barnet mer än välkommet. Någon mer här som ska plugga i höst ?

Svar på tråden Bf mars 2018 följas åt?