Inlägg från: Sheila123 |Visa alla inlägg
  • Sheila123

Bf mars 2018 följas åt?

Hej! Är beräknad 11 mars 2018. Följs gärna åt i FB grupp.

Vi hade en grupp för sept i FB och jag tror den var sekretess men inte hemlig, så man kunde söka upp den och be att få gå med.

• Sheila123
    MistyM skrev 2017-07-14 17:08:18 följande:
    Synd att ni stänger! Jag tänkte gå med i v.12, för att även om gruppen är hemlig så kan ens vänner se gruppen och att du är med i den, även om inte innehållet i den. 
    Man kan inte se en sluten grupp i FB. Man kan inte ens söka upp en sekretessgrupp. Är med i många bla inför möhippor etc. Helt hundra på detta.
  • Sheila123
    MistyM skrev 2017-07-15 20:59:25 följande:

Är det bara jag som inte har några symptom alls i princip? min temp är hög och jämn i NC, brösten är större, annars ingenting. V.4+2

Jag känner inget än v.5+6. Kanske haft svagt illamående, men kan fortfarande dricka kaffe, inte ont i bröst. Har iofs värk i magen.

Jag spyr vanligtvis jättemycket fram till v.11, fast tror det brukar komma ca v.7. Detta är min femte graviditet (har två barn och avslutat v.12 och v.16 pga b.la. fosterskada som upptäcktes v.11) och alla graviditeter förutom senaste som avslutades i mars har varit lika. Förra graviditeten var riktigt illa. Fick legigan utskrivet av läkaren.

Känns dumt att önska sig illamående och övertrötthet, men på något vis är det ett kvitto på att det verkligen växer i magen.
  • Sheila123

Ville bara kolla igen, av alla grupper ni skapat så är alla fulla eller? Kan nämligen inte söka någon av dem på FB och ingen har svarat hur jag gör:)

• Sheila123
    pugsnotdrugs skrev 2017-07-15 22:11:27 följande:
    PM inte om
    Var ska jag skicka? PM går väl bara på FB men då måste jag veta namn.
  • Sheila123
    Lykkeliv skrev 2017-06-21 22:19:21 följande:

Hej!

Har precis plussat och har bf runt den 2/3

Finns det fler? Ska vi följas åt?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-06-23 11:48
    Det finns nu en hemlig grupp på fb för oss som har bf i mars. Skicka meddelande här med ditt namn så lägger jag till dig som vän och i gruppen, kan ta bort mig som vän på fb efteråt :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-07-14 10:41
    Då bf-gruppen marsmammor på Facebook närmar sig fullt antal så har goaround skapat en till med namnet marsbebisar som också är hemlig. Skicka PM till henne så lägger hon till er, hon är admin i båda grupperna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-07-14 18:37
    I den nya gruppen "marsbarn" där kan alla som är medlemmar själv lägga till nya medlemmar, behöver inte gå via admin, men jag och goaround hjälper er självklart om det behövs

Nu har jag skickat meddelande till både Lykkeliv och G. Men vet inte om det fungerar för appen stänger så fort jag trycker skicka.
Svar på tråden Bf mars 2018 följas åt?