Inlägg från: EmmieM |Visa alla inlägg
  • EmmieM

Bf mars 2018 följas åt?

Hej!

Plussade för ett par veckor sedan, är nu 5+3 och hoppas på det bästa efter ett MF tidigare i år i v12.

Har försökt joina Fb gruppen, jag heter Emelie Magnusson och har en rosa halsduk på profilbilden.

Bor i England sedan snart två år tillbaka, och tycker det känns lite läskigt att vara gravid så långt från familjen. (Har ju pojkvän här, men det är inte riktigt samma sak!)

• EmmieM

Gick ur gruppen som länkades tidigare då den inte är hemlig, utan bara stängd.

Skulle jättegärna vara med i den hemliga marsbebisar gruppen om någon kan bjuda in? Emelie Magnusson, har en rosa halsduk på profilbilden :)

• EmmieM
    Skrutt 83 skrev 2017-07-19 13:56:43 följande:
    Båda grupperna står som hemliga :) det hoppas jag verkligen dem är för vi har inte gått ut med något ännu
    Ja, det är en tredje grupp verkar det som, som någon har länkat till i ett tidigare inlägg. Den heter barn 2018 eller något liknande, och den är inte hemlig. Men det verkar inte vara den "officiella" gruppen som folk pratar om. Bara jag som antog att det var samma, men det var det ju inte Skrattande
Svar på tråden Bf mars 2018 följas åt?