Inlägg från: Linn och Robin |Visa alla inlägg
  • Linn och Robin

Bf mars 2018 följas åt?

Hej, vill gärna komma med i fb-gruppen. Jag heter Linn Hedin och har en ljust ljust blå skjorta (närmare vit på bild) på mig och medellångt brunt hår på bild. Jag hade senaste mens den 18 maj men pga så oregelbunden mens bör bf ligga kring början av mars ???? Det blir fjärde barnet för mig och sambon. Vi trodde vi var färdiga efter att yngsta nu börjar skolan till hösten, men då dök det upp ett oväntat + !!

Gabriel 061217
  • Linn och Robin

Ser att gruppen inte är hemlig, vill tyvärr inte att någon på Facebook ska se att jag är gravid än. Så bjud inte in mig är ni snäll!

Gabriel 061217
  • Linn och Robin

Har nästan inga symtom alls, lite lätt ömmande bröst. Fått lite större sug på fisk och skaldjur, och direkt efter måltid sväller magen som en ballong.. men i övrigt mår jag väldigt bra! Tror jag är i v.8 nu om jag utgår från 40 dagars cykel

Linn
  • Linn och Robin
    Nrk79 skrev 2017-07-19 22:38:14 följande:

Hej! Om det är så att kub-testet ger dåliga odds så kommer jag göra det. Har gjort fvp och jag skulle aldrig göra det igen - men det är självklart upp till var och en.

Jag gjorde fvp förra graviditeten, men detta var under 2011 och då fanns ej NIPT. Här uppe i Norrbotten erbjuds bara fvp, det utförs inte kub osv.. då sänds man till Västerbotten..
    Linn
  • Linn och Robin
    PuLoha skrev 2017-07-19 22:41:07 följande:

Vi funderar på att göra det. Tänker du göra det?

Jag har bokat in privat! Har en tid nu i augusti :) gjorde fvp förra graviditeten och pga vissa komplikationer under graviditeten är jag glad att jag gjorde det och hade papper på att allt såg bra ut, ut kom en frisk liten tjej!
    Linn
  • Linn och Robin
    Gluttan1981 skrev 2017-07-24 13:19:49 följande:

Då kan jag meddela att vi fortfarande är gravida!! Det var ingen ofostrig graviditet!! Idag fick vi se ett foster med starkt tickande hjärta. Är i CHOCK!! Men SÅ glad Var så inställd på att kräva en skrapning den här veckan.. Blev flyttad tre dagar bakåt. V 8 (7+4) bf 7/4 enligt vul. V9 (8+0) bf 4/3 enligt mina beräkningar. Kommer boka in ytterligare ett ultraljud vid 12 fulla veckor. Ser allt okej ut då blir det inskrivning hos BM. Efter det går jag gärna med i någon aktuell fbgrupp Vilken bäst dag det här blev <3

Vad lustigt! Jag var också på ultraljud den 14/7 och de såg bara en hinnsäck motsvarande v.6+3. Är rädd att det är en ofostrig graviditet :( ska få göra ett ultraljud på torsdag, så jag håller tummarna.. Dock fick jag ju göra ultraljud abdominellt och inte vaginalt, så jag hoppas att det har påverkat..
    Linn
  • Linn och Robin

Precis på toaletten och det kom en vattnig blodig flytning :( känns inte alls lovande. Har aldrig blött under mina tre andra graviditeter.. får se vad vul säger imorgon.

Linn
  • Linn och Robin
    PuLoha skrev 2017-07-28 08:42:24 följande:

Nu har jag börjar blöda färskt blod!! :( vad gör man nu? Ringer man gyn eller bara låter det vara? :(

För min del var det tyvärr ett MA, jag hoppas du har fått komma in på gyn och göra ett vul och att allt är i sin ordning <3
    Linn
Svar på tråden Bf mars 2018 följas åt?