Bf mars 2018 följas åt?
Här är en till! Är i V6+1 och har UL på onsdag. Barnmorskan sa att det antagligen är för tidigt för att få se ett pickande hjärta men en hinnsäck bör vi kunna se iaf. :) längtar.
Här är en till! Är i V6+1 och har UL på onsdag. Barnmorskan sa att det antagligen är för tidigt för att få se ett pickande hjärta men en hinnsäck bör vi kunna se iaf. :) längtar.
Känner mig också otroligt svullen, trög och upplåst i magen. Men annars har jag knappt ett enda symtom, går in i vecka 6 i morgon. Känner mig orolig över att jag har så lite symtom. Det borde ju kännas mer nu, i och med att hcg och alla hormoner ökar i kroppen. :/
Grattis det finns chans för hjärta. Vi såg i vecka 6+3 men bli inte orolig om ni inte ser för ibland är man tidigare än man tror och kanske beror på deras utrustning :)
Lycka till! Vi har inte vårt första UL förrän vecka 9+0 då vi är bortresta gaah kommer va oro fram tills vi får se att allt är bra.
Tack för betryggande ord. Jag ska försöka. Usch vill bara njuta men är så rädd. Ska iaf sluta testa för det oroar bara. Ska ta ett till om nån vecka innan tidigt UL för att se 3+ som jag hoppas.
Kram <3
Vad skönt att höra! Nu blev jag lugnare. Vilken vecka är du i? :)
Jag har inbokat vul om exakt 2 veckor, är då i vecka 8 (7+0) så hoppas att få se ett litet hjärta som pickar då. :)
Självklart har inga problem svara.
Är andra barnet men första dig då han föddes för tidigt i 21 fullgågna veckor.
Sen fick vi tidigt missfall för 1.5 år sedan och efter det har det tagit tills nu. Eller jag tror vi har haft nått ultratidigt missfall för det vart positivt en gång vagt vagt men vände direkt nästan. En annan månad så vart det lite tydligare positivt men ändå svagt och var det några dagar sen vände det ca 2 dagar innan BIM.
Så har ju en historia med jobbiga upplevelser därav oron. Oroade mig aldrig första graviditeten troddes aldrig det skulle sluta som det gjorde att föda för tidigt. Och jobbigt man inte vet varför.
Sen trodde jag i te heller andra grav att det skulle bli tidigt missfall var inte alls orolig för det. Så hände det. Nu känns det väldigt svårt att lita på att det ska gå bra. Men försöker mitt bästa och ska hålla mig från att testa tror bara det gör oron värre. Speciellt nu då testen inte förändras så mkt. Men det kanske är så då de blivit lite starkare.
Ska ta ett som sagt innan UL cb digitalt men ska vänta med det tills det gått några veckor. Bara få lite mer trygghet medan vi är på semester :)
Långt svar hehe. Kram . Är det första grav för dig? :)
Ser att gruppen inte är hemlig, vill tyvärr inte att någon på Facebook ska se att jag är gravid än. Så bjud inte in mig är ni snäll!
Hade tidigt UL idag för att utesluta hormontumör och utomkveds. Det var ingen cancer och inget utomkveds. Däremot såg hon ingenting alls i min livmoder så har tagit ett blodprov för att mäta hCG, nästa blodprov är på fredag. Mest troligt missfall men håll tummarna för mig att det trots allt finns en liten bebis därinne som bara är mindre än vad den borde vara. ????
Håller tummarna för dig! Vilken vecka är du i?
Blodprovet visade ett värde på 6. Det är alltså helt kört. Missfall...
Nej va ledsamt, beklagar Har du haft blödningar?
Åh nej, var det på HCG? Kram på dig, ledsen att höra.
Beklagar! Så tråkigt för er :( Har ni försökt länge?
Har inte haft några blödningar alla denna grav men nu kom det väntade missfallet. Känns helt fruktansvärt.
Jag kommer inte följa denna tråden mer för det orkar jag inte men jag önskar er andra stort lycka till. Var tacksamma över era symptom och krämpor, det betyder att allt är som det ska. Jag hade kunnat döda för att då ha illamående, spända bröst, molvärk M.m.
Ta hand om er!