Dropdeadgorgeous skrev 2017-07-27 22:33:31 följande:
Hade du några andra symptom under graviditeterna? :)
Hur gjorde du för att stilla din oro om allt står rätt till eller inte?
Gravid med mitt första v.8+2 och inge illamående alls...hade migrän för någon dag sen thats it. Halsbränna ibland men det är kopplat till va ja äter.
När jag väntade sonen så mådde jag inte illa. Det gör jag inte denna gången heller.
Jag tycker det är svårt att sitta lugnt i båten och bara vänta. Det är inte min starka sida direkt. Men på något vis så går det.
Vi gjorde första ul i v 13. Eftersom vi var med i en studie så gjorde vi ul även v 17,20, 25 och 35. Skulle gjort ett v 42 också om han inte kommit i tid. Men det gjorde han. :)
Vi får se hur det blir denna gången. Om vi ska/får vara med igen eller inte. Den 1 sep ska vi på inskrivning på MVC. Jag försöker intala mig att så länge mensen inte kommer så är allt som det ska vara.
Förutom avsaknaden av mens så är en svullen mage det ända symtomet jag har. Jag känner av att byxorna har blivit lite trängre men långt ifrån för små. Men nojar lite över hur länge vi ska kunna hålla det "hemligt".
Jag känner mig taskig mot min arbetsgivare eftersom jag är fl nu och bara kommer jobba ca 4 månader innan jag går hem igen. Har dåligt samvete över just det, det känns som jag sviker mina chefer och kollegor.