Inlägg från: Soffiieee |Visa alla inlägg
  • Soffiieee

Bf mars 2018 följas åt?

Plussat för några veckor sedan, har bf 7 mars. Fick missfall med förra graviditeten sista dagen i v13 pga hematom i livmodern.. Nu 6 månader efter förra plusset fick vi pluss igen ???? Var på ul för några dagar sedan men hon gjorde enbart ul på magen så det syntes inte så himla mycket så ett nytt ul är bokat i V 12. Hoppas att jag inte får blödningar i denna graviditet, första grav gick bra trots blödningar och andra i missfall med blödningar..

• Soffiieee

Igår fick jag åka in och göra ett vul pga blödningar.. är det någon mer som har haft blödningar i sin gravitetet utan att dom hittar någon orsak? Är i V 8 nu.

• Soffiieee
    regndroppe skrev 2017-07-26 19:41:41 följande:

Ja, det känns jätteskönt. Jag blev verkligen jättebra bemött, alla var så snälla och tog mig på fullaste allvar. Och det gick snabbt, kom till akuten 8.45 och var klar med allt 10.30. Så jag hade tur att jag slapp sitta hela dagen. Och så skönt att jag ska få komma tillbaka om en vecka och göra nytt vul!

Jag trodde att jag var i 7+3, så jag är två veckor kortare gånger än jag trodde.

En teori kring läkaren hade kring blödningen är att det var en tvilling som blivit till två veckor tidigare och som inte klarade sig.

I min förra graviditet började jag små blöda i V7 ungefär och i v 11 var det som att öppna en kran, åkte in på gyn akuten och fick veta att jag hade ett hematom ( blåmärke) inne i livmodern med ett foster. Troligtvis en tvilling som inte klarade det och därför blev det ett hematom. Blev sjukskriven då när de sista blodet som var kvar skulle ut kunde den ta med sig fostret oxå. Så jag blev typ sängliggandes :/ Kanske är nått liknade för dig oxå med hematomet?
Svar på tråden Bf mars 2018 följas åt?