Bf mars 2018 följas åt?
Hoppar in här jag med, fick plus på Stickan igår, väntar nu barn nr.4 har inga symtomer alls..
Hoppar in här jag med, fick plus på Stickan igår, väntar nu barn nr.4 har inga symtomer alls..
Någon mer som inte har någon växtvärk?
Välkommen och grattis till plusset!
Jag har inte heller några symtom förutom ömma bröst men annars inget. Vilken vecka är du i?
Spännande jag är på 4+3 :) är det av någon speciell anledning du kommer göra ett tidigt kejsarsnitt? (Om jag får fråga)
Hej. Får man joina er här? Plussade igår, och eftersom jag kan inte minnas när jag hade riktig mens (mensliknande blödning förra mens) vet jag inte exakt när jag har bf. Men vad jag och mannen räknade ut borde jag va i v 7+4 idag med bf 8 mars
Detta är just det jag själv funderar på, är stelopererad (också opererad 2 ggr) efter en olycka och första barnet föddes med "humant snitt" efter tre dagars igångsättning i V 42 utan framgång. Läkaren sa att "blir det fler barn för dig så blir det planerat snitt för detta gör vi inte om" Det var tuffa dagar och ryggen var helt paj i någon månad efter. Är gravid igen nu men bor i ett annat län, kommer jag kunna få ett snitt ? Hur går man tillväga? Är rädd att behöva gå igenom det där igen...
Jaa - jag ser exakt likadan ut :) väntar mitt 3:e och är i v 8 (7+2). Försöker dölja det så gott jag kan på jobbet, men jag gissar att många redan har förstått..
Det blir problem för mig att hålla det hemligt också, mest av orsaken att jag mår så väldigt dåligt och inte klarar av att ljuga för folk. Jag har undvikit att träffa alla helt. Inte för jag varit i skick att gå ut :(
Lergigan hjälpte mot illamående så den biten är under kontroll, men har extrema magsmärtor nu istället sedan ett par dagar tillbaka, viker mig dubbel när jag inte ätit på 2 timmar, medan jag äter och precis efter jag ätit. Någon annan som får smärta när magen börjar bli tom?
Jag har också IBS mage. Hoppas så att det ska bli som min första graviditet denna gången för då slapp jag allt med ibs:en från v.14 tills dottern föddes.
Ja graviditeter har även gjort min ibs bättre underligt..förlorade halva min släkt 2016 så det har även tagit väldigt hårt på mitt psyke/fysik samt ibs, har varit en hemsk tid usch, men nu börjar det kännas bättre även fast det inte känns på topp..
Håller tummarna för er med blödningar eller färgade flytningar.
Jag har mycket molvärk i magen idag... hoppas det bara är växtvärk, är i vecka 10.
Fler som har molvärk som har försvunnit och sen kommit tillbaka igen?
Kejsarsnitt 22:a så nu är det inte lång tid kvar, barn nr 4 och hoppas det håller sig lugnt fram till planerad dag, snacka om stress om det händer nått innan...
Var med i tråden här i början av graviditeten men tagit lite paus från familjeliv.se :p