MaryIng84 skrev 2017-07-31 19:05:01 följande:
Hej alla!
Jag hänger gärna med er som valt att stanna här på familjeliv. Har bf i mars 2018.
2015 fick jag en dotter, jag var nog aldrig riktigt orolig för missfall under den graviditeten. Allt gick som på räls, jag minns att jag mådde lite illa (men inte i vilka veckor) och att jag kände avsky för kaffe och att jag fick kasta min nyinköpta hårspray pga att jag inte klarade lukten. I december förra året fick jag ett tidigt missfall veckan efter jag plussat. I mars i år hände det igen, och i vecka 10-11 nån gång fick jag besked om MA (tror det hade avstannat v 7). Så blev jag alltså gravid igen. Har tagit det med ganska mycket ro fram tills nu, men nu är oron här. Jag har tidigt UL bokat på tisdag nästa vecka och ju närmre jag kommer ju större blir oron. Jag har så svårt att släppa analysen av mina symtom, jag har känt av lätt, lätt illamående vid ett fåtal tillfällen (är ni fler som inte mår direkt illa). Däremot är magen svullen och brösten otroligt ömma. Inför nästa vecka försöker jag ställa in mig på båda potentiella besked, men innan dess, är ni fler som inte plågas av illamående symtom?
Håller tummarna för er alla!
Jag mår inte alls illa, bara ömma bröst, det är allt. Hoppas det går bra för er denna gång,