Inlägg från: SsonNica |Visa alla inlägg
  • SsonNica

Bf mars 2018 följas åt?

Hej!

Grattis till alla er som plussa!

Jag känner att jag nu vågar joina tråden. Efter att ha fått missfall en gång innan vågade jag inte riktigt innan.

Jag är själv i vecka 9+0 idag och som för en hel del andra här inne har det inte varit en jätte lustfylld upplevelse då jag kräkts en hel del, oftast pga att jag har så mycket slem i halsen.

Jag är 34 och detta blir vårt första barn. Jag var gravid innan årsskiftet men det avslutades tyvärr i ma. Men jag var jätteglad att jag hade kunnat bli gravid helt på egen hand då jag har PCOS och var jätterädd för att jag skulle bli barnlös.

• SsonNica
    hggeli skrev 2017-08-15 10:28:39 följande:

Grattis :) välkommen . Liknar mig dig beskrivning. Också 33 år med pcos som jag nyss fick veta jag har. Vi har haft en lång väntan. 3 år.men kan bli gravida själv dock fött ett barn för tidigt och fått ett tidigt mf. Nu efter lång väntan gravida igen på egen hand och hoppas det ska bli 3:e gången gillt. Är i 8+5 idag och har mått såååå illa flera veckor. Hur jobbigt det än är så tryggare det iaf att allt förhoppningsvis är som det ska.

Åhhh va kul för er! Då ska jag verkligen hålla tummarna att det går vägen!

Själv är just nu på sjukhuset. Lyckades få blindtarmsinflammation mitt i allt. Så igår blev jag opererad. Dagen innan gjorde de dock ett ultraljud för att se att allt stod rätt till i och med att jag hade så ont. Vi fick då se det lilla hjärtat ticka och vi fick även en tidig bild med oss :)

Hoppas jag får åka hem snart. De ska kolla att allt gått bra först :)
Svar på tråden Bf mars 2018 följas åt?