Inlägg från: Cizzi86 |Visa alla inlägg
  • Cizzi86

Bf mars 2018 följas åt?

Hej!följt tråden sen start men inte skrivit ngt, tror jag. Är i v11+4 enligt mina beräkningar. V12+2 enligt bm som gjorde Nipt på oss i fredags. Igår kväll, efter sex, började jag blöda rejält. Det rann ur rött blod i toaletten. Blev jätteledsen och sa till sambon att jag ville åka till akuten, vilket vi gjorde. Har 1,5h till akuten och det hade inte blött jättemycket på bindan när vi kom fram, men när jag gick på toa i väntrummet rann det återigen ur mig. Fick göra gyn undersökning, vul och ul. Bebis levde och hjärtat slog!fatta lyckan när man trodde allt va kört!men läkarn kunde inte se varför jag blödde och sa att det bara var att avvakta och se vart det tog vägen. Fick några tabletter som skulle stoppa blödningen och sen åkte vi hem. Blödde imorse med när hag va på toa men blöder inte igenom bindan på kort tid eller så. Är det ngn här som har erfarenhet av blödningar såhär sent?googlat massor såklart:/ usch va otrevligt när man inte vet vad som händer och allt känns såå osäkert. Är ingen person som är bra på att vänta och hatar att inte ha nån som helst kontroll:(

• Cizzi86

Hej!
    Rul nästa fredag, fredag den 13:P ska bli superkul att få se lillebror igen. Känns längesen nu och är ju typ 7 veckor sen ändå. Är i V18 nu. Mår bra, tror jag känner lillen då och då men inget utåt sett än. Magen växer oxå och idag fick jag handlat ett par gravidbyxor och en ny bh, för de har oxå växt en hel del:P angående vagn så är jag helt kär i Emmaljunga NXT90 och NXT90F, men de är ju sååå dyra. Ska ta och kika på de live efter rul och se hur de verkar men tror det kommer bli svårt att ställa om hjärnan och köpa en annan vagn. Får väl se om man kan få bidrag från släkten, haha!

Svar på tråden Bf mars 2018 följas åt?