hggeli skrev 2017-07-21 19:01:05 följande:
Ja precis. Man är skiträdd. Jag vet rent logiskt det är helt normalt. Hade en polyp första graviditeten och det var ingen fara med de blödningarna . Sen tappade vi barnet ändå men var annan orsak och sent i graviditeten.
Var super super lite för mig hittills bara två ggr då jag är på toa igår svagt ljus ljus rosa. Ska försöka inte oroa mig. Även om det är lite tydlig blödning t.om. behöver det ej vara nån fara. Men man tänker ju alltid och vet ju aldrig om det är fara eller ej. Så helst slipper man ju blödning hur små eller stora de än är. :(
Hur långt gången är du? Jag känner lite lite illamående. Inte tokmkt men det är absolut lite av och till och lite aversion för viss mat. Känns ändå lite positivt då vi andra gången vi vart gravida och fick tidigt missfall . Då mådde jag aldrig illa så välkomnar det lite nu. Jag känner precis som du man analyserar symptomen rejält.
Kram lycka till till dig <3 jag hoppas det ska gå bra för oss båda!
Beklagar förlusten din bebis! Måste ha vart en riktigt hemsk upplevelse <3
Jag försöker också slappna av och tänka positivt men det är svårt man blir ju så orolig.
Har bara ömma bröst men är inte så långt gången, är i V.5 (4+1).
Jag förstår känslan att välkomna lilla minsta tecken, förra gången jag plussade hade jag väldigt lite symtom och det slutade tyvärr i ett MA. Så det känns ju lite tryggare när man känner av graviditeten.
Vilken vecka är du?
Håller tummarna för oss att allt kommer gå bra! <3