Bf mars 2018 följas åt?
Går in i vecka 10 idag, dubbelsiffrigt, tjoho! Och har inskrivning i morgon. Känns spännande. :D
Har du mycket symtom? O har de börjar synas på din mage?
Går in i vecka 10 idag, dubbelsiffrigt, tjoho! Och har inskrivning i morgon. Känns spännande. :D
Har också sett tickande hjärta på vul i vecka 7, eftersom jag också haft utomkveds förut. Så liknande vi verkar ha gått igenom och är nästan lika långt gångna nu. :)
Jag har haft det mesta från trög och svullen mage, ömma bröst, illamående fast har bara spytt en gång så det verkar vara rätt lindringt, känslig för dofter, och den eviga tröttheten.
Alltså har ju svullen mage men det beror väl mest på hormonerna, det brukar väl lägga sin lite sedan. Räknar inte men att få synlig mage förrän lite senare in i graviditeten. Kan fortfarande ha mina vanliga byxor i alla fall.
Hur mår du själv då?
Hoppar in i den här tråden. Jag plussade den 18 juli och ska ha i mars. Men känner mig inte speciellt gravid. Jag är bara trött konstant inga ömma bröst. Bara då och då. Nån annan med mindre symptom oxå?
Åh va skönt att höra att man inte är ensam om det. Man blir väldigt orolig????.
Idag gick vi in i vecka 11 här! :)
Det känns bra! Har ingen gravidmage. Bara svullen om den.
Åhh jodå nog syns det :D :D
Magen börjar bli lite större nu.. men symtom är typ bara ömma bröst fortfarande. Inte känt växtvärk på veckor nu. Men magen putar. Ngn som känner samma? Går in i v13 på lördag. :) ska på ett till UL nästa vecka! Tänker bara hela tiden på att det ska vara dött o stannat i ngn vecka........ blä för denna oro.
Hur känner ni??? Är jag ensam i detta?
Gud nej du är inte ensam!
Jag mår som en prinsessa, lite flåsigare än vanligt bara. Känner inget i brösten, mår inte illa, inget i magen. Inte så kissnödig på natten längre...
Nu i 13+4 så börjar en del byxor bli tajta, ffa på kvällarna men det syns absolut inte på mig.
Var helt övertygad om att det skulle vara en MA på KUB för en v sedan men nej då, det låg en liten där o boxades...
Tycker också att magen känns större nu. Den är liksom alltid svullen och ser stor ut tycker jag. Men jag är bara i vecka 12 än, och det ska väl egentligen inte börja synas på länge? Speciellt första barnet.. Men kan väl vara uppblåsthet och tarmarna som gör att magen blir svullen.. Vill ju bara att det ska synas snart! :D