Inlägg från: PuLoha |Visa alla inlägg
  • PuLoha

Bf mars 2018 följas åt?

Lykkeliv skrev 2017-07-27 21:20:24 följande:

Brukar det vara spökveckor i v 9-10? Isf stämmer det, går in i v 10 imorgon!

Ja det brukar börja där omkring :)
  • PuLoha
    Linn och Robin skrev 2017-07-26 14:49:14 följande:

Precis på toaletten och det kom en vattnig blodig flytning :( känns inte alls lovande. Har aldrig blött under mina tre andra graviditeter.. får se vad vul säger imorgon.

Hur har det gått för dig? <3
  • PuLoha
    Stellan11 skrev 2017-07-28 07:44:21 följande:

Vul igår och allting såg bra ut, hjärtat pickade på med bra kraft o veckorna stämde överens V6+6 idag :) dock finns ju inga garantier ändå men känns skönt att ha sett att hjärtat hoppat igång iaf. Försöka ringa bm om någon vecka för inskrivningssamtal, dock är vi utomlands v 11-13 nu så får bli efter de :)

Vad skönt att allt såg bra ut! Grattis!
  • PuLoha

Nu har jag börjar blöda färskt blod!! :( vad gör man nu? Ringer man gyn eller bara låter det vara? :(

• PuLoha
    Linn och Robin skrev 2017-07-28 16:23:23 följande:

För min del var det tyvärr ett MA, jag hoppas du har fått komma in på gyn och göra ett vul och att allt är i sin ordning <3

Beklagar så himla tråkigt! :( <3
  • PuLoha
    lilaemma skrev 2017-07-31 16:26:56 följande:

Tror inte det går vägen den här gången. Rosa flytningar, mensvärk och låg temp.

Jag har också samma känsla :(
  • PuLoha
    lilaemma skrev 2017-07-31 17:15:48 följande:

Håller tummarna för oss...

Håller tummarna för oss!

Nu kom det blod igen för mig, nu när jag var på toaletten :( ska på vul på fredag och se vad dom säger. Har dock inga förhoppningar..

Har du något vul inbokat?
  • PuLoha
    lilaemma skrev 2017-07-31 18:26:02 följande:

Inte ännu... Ringde du kk?

Nej jag gjorde aldrig det för jag slutade blöda i fredags. Men kom tillbaka nu. Hade/har redan en tid inbokad nu på fredag.. Kändes onödigt att åka in tidigare, om jag inte skulle få kraftig smärta eller blödningar.
  • PuLoha
    hggeli skrev 2017-08-01 12:10:42 följande:

Jag vet jag tjatar om detta nu. Men måste skriva av mig mer.

Jag är så fruktansvärt orolig så jag vet inte vad jag ska ta mig till!

Fattar inte varför de la vårt vul flera dar fram men kanske ska va glad vi fick ett. Ringde min barnmorska idag pga ljusbruna flytningar typ 2-3 dagar. Hon sa att vi absolut ska kolla upp det med tanke på vår historia. Då vet jag inte vad hon menade om hon menar för att jag ska slippa oroa mig eller för att hon tror det är större risk vi får missfall. Vi har ju haft ett tidigt missfall och sen tappat ett barn sent i vecka 21 pga infektion.

Åh jag är så rädd. Måste försöka tänka på annat. Kan ju ändå inte göra nått om nått hänt. Är så rädd för att illamåendet också är lite mindre samtidigt som dessa bruna flytningar. Gud vad jag hoppas vi får se ett litet hjärta på torsdag som pickar. Hur ska jag orka annars. 3 år har vi försökt få barn :( jag känner mig så maktlös när man inte vet och inget kan göra om nått skulle hända.

"Tjata" på du! Det är ju det vi är tillför att få kunna lätta på sina känslor/tankar :)

Håller tummarna att ni får se ett hjärta på torsdag!
  • PuLoha
    hggeli skrev 2017-08-02 07:35:06 följande:

Hur har det gått för dig förresten visst hade du oroat dig lite? kommer inte ihåg om du skrivit att det gått bra att ni fått undersökt ? Eller att du på annat sätt kunnat minska din oro?

Ja jag har haft lite blödningar och blodblandade flytningar.. Och så har jag inte så mycket symtom, lite ömma bröst till och från. Ska göra vul på fredag så får vi se vad dom säger..
Svar på tråden Bf mars 2018 följas åt?