Bf mars 2018 följas åt?
Har gjort asiatisk mat.. Starkt.. Tror ni de hjälper? Hahahaha... Var faktiskt omedvetet! BF IMORGON!... :P
Har gjort asiatisk mat.. Starkt.. Tror ni de hjälper? Hahahaha... Var faktiskt omedvetet! BF IMORGON!... :P
Jag ligger här med förvärkar... Orkar inte ens tänka tanken att de kan vara på g... Jag tycker de är så frustrerande o bli glad! Jag bara tar de o så kommer de igång när de gör... :)
14:44 idag en välskapt pojke på 4020 g och 51 cm! De tog hinnorna vid kl 10 från klockan 12:30 var lustgas min vän!
Hur går det för er? BF om två dagar och har fortfarande noll känningar.. varken förvärkar, slempropp, konstig mage eller nåt liknande.. Ställt in mig på att gå över tiden och har redan börjat planera grejer att pyssla med nästa vecka, ingen idé att tappa tålamodet redan.. ;)
40+3 idag. Vart hos barnmorska. Han var något ruckbar för 2 veckor sedan. Nu låg han lååååångt ner o satt helt fast.. Alla värden var bra.
Hon bokade in en ny tid för vaginal undersökning på fredag. O om jag är öppen tillräckligt kommer hon göra en hinnsvepnining... Vill bara ha bebis nu! <3 får se om jag får innan fredag eller om de händer ngt med hinnsvepnining.. Finns ju inget direkt bevis på de..
Hon sa också att hon tyckte att jag skulle ringa förlossningen o be om ngt att sova på då jag är helt utmattad efter flera vakna nätter........ Drar mig för o ringa då jag är rädd att de nekar mig o tycker jag är mes.. Ja jag vet de är töntigt o tänka så....
Ringde förlossningen innan. O de var så hjälpsamma o sa att jag skulle komma upp o ta en ctg samt få en sömndos. Så nu har jag svirat om till pyjamas o svalt en morfin tablett, sömntablett o Alvedon. Hoppas den dosen gör att jag får sova en natt iaf.
Tyckte ctg var lite läskig idag.. Gjort de en gång innan. Men han sov. O hon ville han skulle röra sig mer. O jag blev såklart nästan lipfärdig för trodde de var ngt fel.. Men hon sa att de sover ju också så inget är fel o kurvan var jättefin. Så nu har han sparkat lite oså.. Usch va orolig man kan bli.. Hoppas ni får sova gott ni alla <3
Ingen bebbi... BF+5. Trodde aldrig jag skulle bli den som tycker de börjar dra ut på tiden.. 5 dagar är ju inte så lång tid men vill gärna att de sätter igång lite nu! O är så orolig är hinnsvepnibg inte ger ngt resultat..... :(
Va skönt att du har fått sova! Det behöver man verkligen. De kan ju göra fler hinnsvepningar om inte den första hjälper. Jag hoppas verkligen du får din lilla bebis snart :) denna väntan på slutet är ju oliiidlig, och man hinner oroa sig för den lille både 1 och 100 gånger. Men snart har vi de här hos oss :)
Va tur att du ha fått sova och vila upp dig!:) kan säga att jag önskar jag hade fått sova lite innan, hade nästan va vaken i 2 dygn när våran lilleman skulle komma och då va man rätt så slut:/ jag håller tummarna för dig att det sätter igång snart så du ni får träffa eran lille:) <3
Nu är han äntligen här! Föddes kl 09:15 den 20 mars, en vecka före bf.
Hoppas ni andra får träffa era sötisar snart!