• minaimaginärabarn

Inositol och ivf

Hej!

Att kunna förbättra äggkvaliteten tvistas det om. Men det finns några alternativa preparat som figurerar som just äggkvalitetsförbättrare, däribland inositol men oxå agnus cactus och Q10. Akupunktur sägs också kunna påverka äggkvaliteten m ff a sätta kroppen i balans. Om man tror på att äggkvaliteten kan förbättras behöver man börja det arbetet 3 mån innan man försöker bli gravid för att ha en chans. Om jag skulle välja ett preparat skulle det vara Q10 då detta Bl a skall reparera celler i kroppen och det är ju det man vill. Jag har provat alla preparat, agnus cactus och inositol men min mens blev helt rubbad. Om man skall äta Q10 behöver man komma upp i hög dos, 500 om dagen. Finns att köpa på graviditetskoll och i hög dos, 100 per tabl.

• minaimaginärabarn
    smurf11 skrev 2017-06-25 10:59:01 följande:

Tack för tips!

Akupuntur har jag gjort några gånger. Sedan har man väl testat lite olika.

Men jag ska genast kolla upp det, jag har förut tänkt köpa q10!

Men vad heter den sort q10 som är starkast?

Hej!

Du ska inte ta några preparat under själva IVF:en utan under tre månader innan behandling.

Vet inte vad den med starkast styrka heter m gå in på graviditetskollen.nu så har de ett märke som heter Q10 bio-qinon, klicka på den så finns det olika styrka att välja på. Välj den med starkast styrka.
Svar på tråden Inositol och ivf