• Chimsi

Oss med BIM 20-30 JULI

Hej!

Så kul följa er. 30år, mamma till en dotter på sju år. Haft två missfall sista 6 månaderna och hoppas få gå hela vägen snart. ÄL 3 juli och BIM 17/7 (tror jag, dålig koll). Längtar efter att testa.. alltid skönt få ett svar...

Läkaren rekommenderade vitaminer pga tidigare missfall. Glad som har semester nu och kan låta kroppen vila under försöksprocessen. Hur tidigt efter ÄL brukar ni testa?

Lycka tillallihop! ??

• Chimsi
    Cheerful skrev 2017-07-10 16:10:20 följande:

Vad tråkigt att höra om missfallen, bättre lycka denna gången!

Vad är det för vitaminer de rekommenderar??

Skulle ta kombo typ Apoteket kvinna samt Omperazol (haft magproblem därav Omperazol) inväntar provsvaren på bland annat mitt B12, hoppas få svar imorgon
  • Chimsi

Attans också.. :(

Ljust ljust blod imorse.. BIM -6

Öm nere i magen.. antar att det är kört. Två missfall sedan december. Dottern som är sju blev på första försöket, så detta testande är nytt för mig och vet inte riktigt vad jag ska känna eller tänka... men det börjar bli jobbigt nu

• Chimsi
    Milou3 skrev 2017-07-11 20:56:34 följande:

Låter mer som en nidis än mens! Eller brukar du få spottings så många dagar innan BIM?

Aldrig hänt tidigare - är det vanligt?
  • Chimsi
    PuLoha skrev 2017-07-11 21:19:17 följande:

Det kan ju vara en nidis. Hoppas!

Livrädd att hoppas men inget mer under dagen, dock lite öm värk nere i magen.. precis som att känslan vid missfallen infinner sig nu också.. ganska psykiskt
  • Chimsi
    Milou3 skrev 2017-07-11 23:01:07 följande:

Nä det är väl inte jättevanligt men det händer. Läser om rätt många som får nidblödning när ägget fäster. Oftast runt 4-7 dagar innan bim. Testa ett gravtest om 2-3 dagar om du inte blöder mer :)

Tack! Får se vad som händer <3
  • Chimsi

Haft ljust blod igår och lite idag, antar att man lever på hoppet så länge man kan. Är BIM -5 idag, hur tidigt har ni fått plus?

Svar på tråden Oss med BIM 20-30 JULI