Oss med BIM 20-30 JULI
BIM 22/7, hade ÄL i Fredags så nu håller jag tummarna!!! 4e försöket, 2a barnet.
BIM 22/7, hade ÄL i Fredags så nu håller jag tummarna!!! 4e försöket, 2a barnet.
Vad finns det för knep för att klara av all denna väntan (BIM 22/7). Minns inte alls att jag tyckte väntan var jobbig innan jag fick veta om min första graviditet..
8 dagar till BIM. Hur länge har ni kvar? Några som tänker testa innan bim?
Jag tänker alltid också att jag ska vänta tills dagen efter bim, för att inte bli besviken, men har alltid också jättesvårt för att hålla mig! Jag vet faktiskt inte hur jag ska göra denna gången. Tror jag tänker tvinga mig själv att vänta så länge jag bara kan!
Jag känner absolut ingenting alls... nada. Inget i brösten, inget i svanken, inget i magen.
Kände dock inget så här tidigt min förra graviditet heller... Hoppas verkligen att det gått för oss nu. 4e försöket. Försöker hålla tankarna och känslorna i styr för att inte bli skengravid, haha.
Någon annan med ÄL runt den 7 Juli? Känner ni något? Jag känner ingen skillnad alls...
Äl +8 och nu börjar jag känna "nånting" i livmodern. Inga hugg, inget jätteont men jag känner ändå någon sorts "smärta".. ilande? Kan ju vara något helt annat, men hoppas, hoppas! Vet att vi prickade ÄL tack vare Äl test och vi mös både dagen innan och flera dagar efter. Bim om 7 dagar..
Funderar på att ta ett test på tisdag.
Då är det äl +11 och BIM -4 vad tror ni? Alldeles för tidigt för att det ska visa något?
Tänk vad skönt det hade varit om man börjat kissa typ blått när man var gravid, bara för att få veta. Velat verkligen mellan att testa tidigt och vänta till bim. Hur gör ni andra? När testar ni?
Ser ni andra också vad jag ser??????
Hej!
Hoppar in här! Försökt sen september 2016, blev gravid i december, missfall i februari (hade slutat utvecklats i vecka 6 upptäcktes i vecka 8) ett fruktansvärt och extremt utdraget missfall fick både piller och behövdes sen skrapas, var ganska skakad efter missfallet och började försöka igen i maj i år men det har inte velat ta sig!
Slutade dricka alkohol och började träna runt den 20 juni, har kört med CB Ägglossningstest (det dubbla) hade maximal gubbe den 14 juli. Har nu BIM på lördag! Nu jäklar hoppas vi att det tar sig denna gång!! Brösten är svullna och jag har haft en del andra grav symptom som kommitboch gått, men ni vet hur det är när man SÅ gärna verkligen vill vara gravid!
Tog ett gravtest imorse, CB som ska funka från BIM -5, det som det ska bli ett kryss i! Tycker att jag anar ett sträck!! Vad tycker ni?? Ska testa senare i veckan också men försöka hålla mig från att testa som en galning!! Hoppas!!
Ser absolut att det skulle kunna vara ett streck där!
Vänta några dagar och testa igen så ska du se att du får ett + :)