• PuLoha

Oss med BIM 20-30 JULI

oONinniOo skrev 2017-07-11 19:20:45 följande:

ÄL+3/4 och brösten ömmar mer och mer. Har aldrig ömma bröst såhär tidigt. Men verkar ha blivit en rejäl ägglossning också, så kan ju vara därför. Tempen fortsätter gå uppåt, så får se hur denna kurvan kommer se ut sen.

Spännande!

När har du bim?
  • PuLoha
    oONinniOo skrev 2017-07-11 20:26:12 följande:
    Om min lutealfas ändrats till så som den var innan, så 22:a, annars redan den 20:e.
    Då har vi bim nästan samtidigt, har bim 20:e. Men här känner jag inget speciellt och inte speciellt hög temp heller Rynkar på näsan
  • PuLoha
    Chimsi skrev 2017-07-11 20:48:19 följande:

Attans också.. :(

Ljust ljust blod imorse.. BIM -6

Öm nere i magen.. antar att det är kört. Två missfall sedan december. Dottern som är sju blev på första försöket, så detta testande är nytt för mig och vet inte riktigt vad jag ska känna eller tänka... men det börjar bli jobbigt nu

Det kan ju vara en nidis. Hoppas!
  • PuLoha
    Chimsi skrev 2017-07-11 22:08:53 följande:

Livrädd att hoppas men inget mer under dagen, dock lite öm värk nere i magen.. precis som att känslan vid missfallen infinner sig nu också.. ganska psykiskt

Jag har fått en nidis och det var ljust blod kom en droppe i toaletten när jag kissade och lite på pappret sen inget mer. Någon dag efter det plussade jag. :)
  • PuLoha
    SaraochLion skrev 2017-07-13 19:25:12 följande:

8 dagar till BIM. Hur länge har ni kvar? Några som tänker testa innan bim?

Jag har 7 dagar kvar till BIM. Kommer säkert bli att jag testar tidigare än BIM om jag vågar, så rädd att bli besviken. Har inga symtom som tyder på att jag skulle vara gravid än så länge iaf. Själv då?
  • PuLoha
    SaraochLion skrev 2017-07-14 20:00:42 följande:

Någon annan med ÄL runt den 7 Juli? Känner ni något? Jag känner ingen skillnad alls...

Jag hade äl den 6/7 känner eller inget. Eller fick lite lätt ömma bröst idag men det kan jag ha mellan äl och bim så inget jag lägger någon större vikt i.
  • PuLoha
    SaraochLion skrev 2017-07-14 20:00:42 följande:

Någon annan med ÄL runt den 7 Juli? Känner ni något? Jag känner ingen skillnad alls...

Känns ju rätt kört när man läser om alla som både GA molvärk och ömma bröst m.m
  • PuLoha
    oONinniOo skrev 2017-07-16 16:55:48 följande:

Testar alldeles för tidigt och det igår och i morse var det riktigt svagt. Men det här behöver jag inte vrida och vända på. ÄL+9 är det idag, så nu är det bara hoppas att det ökar som det ska.

Grattis!! :D
  • PuLoha
    SaraochLion skrev 2017-07-16 21:00:35 följande:

Funderar på att ta ett test på tisdag.

Då är det äl +11 och BIM -4 vad tror ni? Alldeles för tidigt för att det ska visa något?

Det beror nog på när ägget fäste. Men prova du, är det negativt så är det ju bara vänta någon dag med att testa igen :)
  • PuLoha
    SaraochLion skrev 2017-07-17 19:01:32 följande:

Ser ni andra också vad jag ser??????

Grattis!! :D jag plussade också idag men vågar inte riktigt glädjas än då jag har små blödningar :(
Svar på tråden Oss med BIM 20-30 JULI