• MollyBuz

Oss med BIM 20-30 JULI

Hoppar in här jag med. Äl i dagarna nu o bim runt 29-30/7. 4e försöker till barn nummer 4. Fick tiiiidigt missfall förra månaden.

Är 34 år o mannen 37. Tidigare barnen är 11 år, 6.5 år samt 2.5 år

• MollyBuz
    Mor till Ella skrev 2017-07-17 10:54:11 följande:

Vi är på försök 1 till barn nr 4. Har BMI 30-31/7. Har 3 tjejer på 13,8 och 7 år.

Ja har tre killar
  • MollyBuz

Börjat bli grymt kissnödig och får sitta länge å kissa. Tar aldrig slut. Och lite molvärk å känner mig uppblåst i tjejmagen. Hoppas de e tecken så de inte bara e mensen som e på gång. Dock inga känningar i brösten ännu. De brukar ja ha innan mens med förvisso men hade de även förra månaden när ja fick tidigt missfall. Hoppas hoppas på plus i helgen.

• MollyBuz

Börjat bli grymt kissnödig och får sitta länge å kissa. Tar aldrig slut. Och lite molvärk å känner mig uppblåst i tjejmagen. Hoppas de e tecken så de inte bara e mensen som e på gång. Dock inga känningar i brösten ännu. De brukar ja ha innan mens med förvisso men hade de även förra månaden när ja fick tidigt missfall. Hoppas hoppas på plus i helgen.

• MollyBuz
    Mudcakemonster skrev 2017-07-30 19:04:43 följande:

Ååååh vad roligt, grattis!! Jag har bim typ idag men inte vågat testa. Hade äl runt samma tid som du :)

Hade typ inga symptom denna månaden. Men kände på mig de skulle bli plus.
Svar på tråden Oss med BIM 20-30 JULI