Iris88 skrev 2017-07-18 12:57:53 följande:
Skönt att höra att nån är i samma sits. :) eftersom vi varit inställda på det under flera år så känns det som att vi försökt hur länge som helst vilket kanske inte stämmer överens helt med verkligheten. :P känslan tar verkligen över och det känns nästan lite hopplöst. Även om jag har mått lite konstigt de senaste dagarna så är jag inställd på att det är kört och att jag är skengravid som vanligt. Funderar på ett gynbesök bara för att kolla så det är fritt fram och att allt ser bra ut. :)
Galen är nog bara förnamnet. :P det sägs att man inte ska försöka tänka på det. Jag förstår inte hur man inte kan tänka på det. Det är ju det absolut största som kan hända i ens liv. Och så ska man inte tänka på det? :-P lyckas du med detta??
Ja samma här! Det känns som om man hållit på i evigheter och är lite rädd för att man inte kommer att bli gravid för att man har haft oskyddat så länge och inget hänt.
Hahha jo jag vet, jag lyckas heller inte att inte tänka på det. Läser om det hela tiden och funderar och spekulerar.