Oss med BIM 20-30 JULI
Hoppar över från majtråden. 32 år, tredje försöket med tredje barnet. Första försöket tror jag faktiskt vi missade äl, men försökte med äl-stickor på försök nummer två.
Beräknad äl runt den 8/7, beräknad BIM 23/8.
Hoppar över från majtråden. 32 år, tredje försöket med tredje barnet. Första försöket tror jag faktiskt vi missade äl, men försökte med äl-stickor på försök nummer två.
Beräknad äl runt den 8/7, beräknad BIM 23/8.
Äl +12 idag och beräknad äl imorn enligt app. Har testat med digitalt äl-test de två senaste månaderna. Kände att jag skippar det denna gången så kanske stressen och pressen minskar. Appen har haft rätt tidigare månader. Men så kunde jag inte hålla mig, så testade ikväll och testet var negativt. Inte ens en blinkande gubbe, alltså inte ens en stegring på G. Märkligt tycker jag då jag haft blinkande gubbe 3-4 dagar innan äl tidigare så lite snopet är det allt. Så nu är frågan om jag reda haft äl, om den kommer senare än tänkt eller om den helt enkelt uteblir denna månad. Kroppen är märklig ibland.
Samma här typ, beräknad äl idag 7/7, började testa med äl-stickor typ i onsdags och fortfarande ingenting. Håller tummarna att det ska bli något över helgen. Men man blir allt frustrerad.
Hoppas då att det är den Stickan som visar pos, håller tummarna. Jag har 4 stickor kvar så ska testa över helgen. Lycka till ikväll :)
Min äl kom också senare än väntat denna månaden, men starkt positivt nu på eftermiddagen! Hoppas på få till det idag och tom måndag också. Ville ju lite perfekt med en liten beräknad till 1 April ;)
BIM -4
Vaknade inatt av att jag var sjukt kissenödig. Sprang på toa och när jag var klar kändes det fortfarande som att jag skulle kissa ner mig. Fick rosa på pappret när jag torkade mig. Skit tänkte jag, urinvägsinfektion. Låg och kände mig sådär sjukt kissenödig i en timme innan det släppte, men nu på morgonen känns det bättre. Har ändå ringt vc. Kissade i ett glas för att kolla färgen på urinen och passade på att ta ett test.
Hur vanligt är det med spökstreck på testlagrets stickor? För här ser jag definitivt ett streck utan att anstränga ögat. Får dock ingen bra bild :O
Vad säger ni?
Testet är positivt iaf! :) grattis, hoppas det ökar fint!
Nej du kan vara lugn! Det är positivt! Men de rosa du fick på pappret, var det flytningar eller från kisset? Och har det kommit mer?
Sist jag var gravid fick jag urininfektion! Fast inget blod i urinet. Du är garanterat gravid :)
Visst sjutton är det två streck! Grattis!
Har BIM i dag men är inte gravid. Känner att mensen är på g tyvärr. Men nästa äl är redan om 12 dagar så ska börja ladda om och börja ett lite hälsosammare liv efter helgen! Mer motion, mindre smågodis, färre glas rosé och sluta röka helt!
Men du är ju gravid ju :) ändå spännande att höra deras svar. Men frågan är om inte deras test mäter från en högre hcg?
Åh! Håller tummarna för bebis & ingen urinvägsinfektion!
Ojoj spännande!
Har BIM i dag men är inte gravid. Känner att mensen är på g tyvärr. Men nästa äl är redan om 12 dagar så ska börja ladda om och börja ett lite hälsosammare liv efter helgen! Mer motion, mindre smågodis, färre glas rosé och sluta röka helt!
Nu råder det inga tvivel längre. Liten stegring på testlagrets sticka, och på det digitala står det svart på vitt. BIM -3 idag (eller blir det BIM 12?! Om jag skulle haft mens på söndag?). Känner inga symptom, än. Kan inte riktigt fatta det bevisen till trots. Tredje försöket med tredje barnet. Nu är det bara att hålla tummarna för att det håller hela vägen! :D
Åååååååh grattis!!
Måste kännas fantastiskt! :)
Nej nej, jag antar att det inte är något så får vi se om jag har fel sen. Men är bara på dag 29. Vet ju inte riktigt när BIM är. :) testar tidigast på onsdag tror jag om inte tant dykt upp då.
Åh grattis till er som plussat!
Här kom tanten idag. Vet inte riktigt vad jag ska känna eller tänka. Men nu vet jag iaf.