• Chrwife

Oss med BIM 20-30 JULI

Hej på er, hoppar in här!

Håller på med försök nr två till ett syskon till vår dotter på snart två år. Hade ÄL igår, fick till det en gång kvällen innan ÄL och två gånger igår, blir väl någon/några gånger idag med för att maxa, haha. Sen börjar den evighetslånga väntan och ständiga spekulerandet ;)

Massa lycka till allihop!!

• Chrwife

Alltså jag kanske har plussat! Fick svagt på babyplans testa tidigt igår... men jag har inte BIM för än 24/7 så det känns ju lite tidigt.

Vill vänta några dagar till för att se om det visar något eller ev starkare, men såå svårt det är när man fått den där första lilla indikationen!!

Någon annan som har erfarenhet av Babyplans tester?

• Chrwife
    HannaPanna92 skrev 2017-07-19 14:56:25 följande:

Jag fick tyvärr två spökstreck med de förra månaden :( Blev också helt chokad då det var vårt 14.e försök men jag var inte gravid.

Ok, så trist! Tog ett nytt idag och det var betydligt starkare. Tror du ett spök in vara så här starkt med? :S
  • Chrwife
    Chrwife skrev 2017-07-20 09:19:17 följande:

Ok, så trist! Tog ett nytt idag och det var betydligt starkare. Tror du ett spök in vara så här starkt med? :S

Oj, får visst inte med bilden...
  • Chrwife
    HannaPanna92 skrev 2017-07-20 09:55:38 följande:

[quote=77854837][quote-nick]Chrwife skrev 2017-07-20 09:22:00 följande:[/quote-nick]

Det ser ut som ett positivt test!! Grattis!! :)

[/quote]

Blev visst ett halvbra kort, haha. Men visst inbillar jag mig inte!!? Whaaa :)
  • Chrwife

Kanske inte borde vara någon tvekan längre! Men kommer inte tro det för än mensen är sen... Hjälp!! :D

BIM -2 idag, det övre är ett "testa tidigt" och det andra ett vanligt.

Håller tummarna och skickar kramar till alla er andra!

Svar på tråden Oss med BIM 20-30 JULI