• JeSsOlRo

Oss med BIM 20-30 JULI

Hejsan. Hoppar in här har Bim idag och fick antingen ett super svagt positivt eller spökstreck imorse. Ska köpa ett nytt test imorgon. Inte försökt ordentligt men det är 3:e månaden utan skydd.

• JeSsOlRo

Så spännade, håller tummarna för oss :) Ska iväg och köpa fler test så fort apoteket öppnar här.

• JeSsOlRo

Här är en bild på testet från igår. Blir inte klok på om det är svagt positivt eller bara ett spökstreck.

• JeSsOlRo
    pärlaan skrev 2017-07-21 07:57:19 följande:

Åh, det är jätte svårt att få med svaga steck på bild. Jag hoppas verkligen på tydligare streck för dig! Håll oss uppdaterade! =)

Tack så mycket :) Ja det ska jag göra :)
  • JeSsOlRo

Precis gjort ett nytt test. Fortfarande väldigt svagt men visst ser man något där?

• JeSsOlRo

Tack :) Nästan lite svårt att tro, känns fortfarande som mensen ska komma närsom.

• JeSsOlRo
    Ciconiidae skrev 2017-07-21 12:29:39 följande:

Väldigt fin stegring :) grattis!

Tack så mycket :) Har lite svårt att ta in det bara.
  • JeSsOlRo
    Celegans skrev 2017-07-21 15:30:20 följande:

Jag har bestämt mig för att testa imorgon bitti. Är nervös och pirrig minst sagt!

Så spännade, jag ska hålla tummarna för dig :)
  • JeSsOlRo
    Babybubble skrev 2017-07-29 18:26:11 följande:

BIM -3/4 ca och idag dök ett svagt men tydligt rosa streck upp på stickan :D :D!! Vågar knappt tro att det är sant då detta är första försöket till syskon. Idag har jag dock haft en hel del värk i mina ljumskar. Blir så orolig att det är nått som inte stämmer. Någon annan som plussat och också har "mensvärk"?

Grattis :) Jag plussade förra helgen, och har mensvärk till och från vissa dagar mer andra mindre. Haft det mina två tidigare graviditeter också.
  • JeSsOlRo
    Babybubble skrev 2017-07-29 20:09:52 följande:

Åh vad skönt att inte vara ensam. Tog en Alvedon och då försvann det. Kanske inte för att det gjorde megaont men det gjorde att jag glömde bort att oroa mig vilket ju är skönt i alla fall. Imorgon skall jag ta ett nytt test och hoppas verkligen på stegring. Har inte vågat säga något till sambon än då strecket var så svagt (tydligare än på bilden dock).

Hoppas det blir tydligare för dig imorgon :) Jag sa inget heller förens jag hade ett tydligt streck.
Svar på tråden Oss med BIM 20-30 JULI