Ångest deluxe, i väntan på VUL
Ja usch.. Så orolig.
Plussade 15juni efter 4dje IVFbehandlingsförsöket. Har fått avbryta de andra ggr innan insättning pga biverkningarna, men denna gång gick det äntligen!
Den 20e juni åkte jag dock in till gynaakuten pga blödning och stark magont. Extra ont gjorde det vid äggledaren som de tagit bort när jag fick mitt andra utomkvedshavandeskap. Så jag hade svinont på ett ställe som jag inte borde ha ont.
Det var för tidigt för att se något. Antingen vsr det ett foster där, eller så vsr det en blodklump....
Jag fick iallafall en tid till extra tidigt VUL nu på torsdag! För att jämföra hur det ser ut för att kunna utesluta missfall. Är i typ v6+3/4 idag..
Har även en tid för VUL den 5juli. Så de hae ju stenkoll på mig, har haft 2st utomkvedshavandeskap, de tog bort 1 äggledare andra gången o har haft ganska mke problem m ärrvävnaden efter det. Även 2 missfall, så nu tycker jag att det är vår tur. Jag orkar inte med mer tabletter mm snart.
Börjar tvivla på att det är ett foster där nu med. Hade asmke symptom för ett tag sen, men nu har jag inget alls? Lite känningar i brösten på kvällen typ. Är rätt trött med, men går ju runt o tänker på detta hela tiden.. Det tar ju energi.
Hade velat höra solskenshistorier där ni blött i tidig graviditet och det ändå gick bra....