Vi som vill plussa i Juli 2017
Snälla säg att det är nån mer än jag som ser?! :/
BIM-5 men väldigt utspätt kvällsurin.
Snälla säg att det är nån mer än jag som ser?! :/
BIM-5 men väldigt utspätt kvällsurin.
Tester överst är från igår kväll och nedersta från imorse. Enligt mina ögon är testet överst positivt men det nedersta typ negativt? Ingen stegring iallafall vad jag kan se :(
Hej, om det är ägglossnings test så är nog dessa tyvärr negativa, ett ägglossnings test är annorlunda mot för ett graviditets test. Det andra sträcket som kommer fram ska vara starkare eller lika starkt som kontrollsträcket. Det ska även stå en bruksanvisning på förpackningen testet ligger i hur dessa test funkat vid positivt samt negativt. Nu är inte alla test lika som dom jag har hemma men googlat åh läst en del åh dom flesta är så här :) hoppas du snart prickar din ägglossning :D
Bifogat en bild på mitt positiva ägglossnings test samt så ser man lite av beskrivningen hur det ska se ut vid positivt samt negativt :)
Okej, översta kan jag se ett svagt sträck med understa syns ingenting :( prova gör ett nytt om några dagar eller en vecka :) hoppas plusset blir starkare då :D
När har du bim? :D
Ser tyvärr inget streck alls :( När har du BIM? Det kanske är för tidigt? Hoppas :)
det översta ser ju nästan positivt ut ? :) Läste du av det direkt eller väntade du ?
Nu har jag hållt mig från att kissa sen kl 07:30 imorse, slutar jobbet om ett par timmar. Då ska jag hem & testa :D det är ju faktiskt längre tid än jag sover varje dag, har endast druckit 250ml idag också så hoppas det visar starkare än imorse om det är någonting :)
Varje natt** menade jag ju såklart.
Ja tror du e de !! Såå spännande uppdatera direkt :)) vad har du annars för symptom?
Likadant som imorse... :(
Vet att jag tjatar om mina test jämt men jag måste haha!
Är det möjligt att 4st test av samma modell & märke ger spökstreck allihopa?! Blir så trött...
Oredigerad bild, BIM -2
Ser tyvärr inget alls på detta heller :( Inte ens spök. Såhär såg mitt test ut dagar innan BIM:
Nä, så är det ju :) Digitala CB är kanon, där står det ju rakt ut men de är så himla dyra. Och så måste man vänta till BIM eller längre.. jag testade negativt igår, men det var på ÄL+6 så det var ju alldeles för tidigt haha!