• Cecini87

Vi som vill plussa i Juli 2017

Hej alla!

Här är också en som hoppas på plus i sommar.

Vi prickade äl. testade med CB dubbel indikator test. Nu sitter man med en molvärk och man hoppas så. bim är den 13 juli. någon som har erfarenhet utav molvärk så här? det sticker till och jag försöker att inte tänka på det!

• Cecini87
    längtarefternr2 skrev 2017-07-02 18:29:14 följande:

Vad kul, jag har haft molande värk, till och från nu så jag hoppas på ett plus om ca 1,5 vecka :D

BIM den 8 juli, dagarna och veckorna nu har aldrig känts så sega som nu ^^,

Jag förstår dig! Jag går så sjukt lätt också för att bli skengravid så jag vill inte hoppas för mycket. Har två underbara döttrar redan. Men både jag o sambon vill ha en till. Detta är andra månaden. Tog ut hormonspiral den 6/5
  • Cecini87

Så sjukt spännande o läsa allas inlägg! Håller tummarna för ett plus för dig i dag.

Själv har man ju som sagt inte bim försen den 13. Svär på att man är skengravid igen!

Försöker att inte tänka och känna efter men det är ju så svårt.

Molvärk fortfarande o magen är så gasig...

• Cecini87
    längtarefternr2 skrev 2017-07-04 14:20:26 följande:

Tror oxå jag är skengravid..igen... så jag är inställd på att mensen kommer på lördag... men jag har till och från molvärk och väldigt gasig i magen sen tycker ja att ja kissar oftare men det tror ja bara ja inbillar mej ^^,

Har du fått nå fler symtom sen du skrev här? :)

Nja..molvärk mest på kvällen. Sen har jag börjat inbilla mig illamående på morgonen. Kunde inte äta middag idag för att jag blev äcklad. Men inga känsliga bröst. Springer lite oftare på toan. Men man inbillar väll sig. Bim den 13. Tig test idag o det vart ju negativt....får väl förbereda sambo på en månad till med mera mys
  • Cecini87
    Matildajb skrev 2017-07-04 20:38:21 följande:

Hej! Jag hoppar in här!

Jag är idag på BIM +5

Min mens är sedan en tid tillbaka ganska oregelbunden men det brukar handla om 2-3 dagar max!!

Jag tog ett test igår med morgonurin på BIM +4 tycker mig se ett svagt streck men kan det vara spökstreck? Någon annan som ser? Min sambo ser ingenting så jag börjar tro att jag är sinnesförvirrad! Haha..

Joo jag ser ett svagt streck jag med ???? testa om någon dag igen. Lycka till
  • Cecini87
    längtarefternr2 skrev 2017-07-04 22:24:22 följande:

Ok, jo jag tycker nu ikväll att ja får springa åh kissa flera gånger men det är nog bara nått man inbillar sig ^^

Kanske va lite tidigt åh ta testet? Hoppas på plus :D

Håller tummarna för oss alla! Men sen samtidigt kroppen producerar ju inte mer urin baea för att man inbillar sig eller?

Åh kan det inte bara funnits ett snabbare sätt att se o få veta om man lyckats!

Läste i mina döttrars dagböcker o med dem har jag faktiskt inte pussat förrän i v 5-6 så jag ger inte upp.
  • Cecini87
    längtarefternr2 skrev 2017-06-28 23:20:05 följande:

Hejsan, hur många här inne är det som planerar ett plus nu i juli? Jag har precis haft ägglossning och jag hoppas vi lyckades pricka in, har beräknad mens den 8 juli, några fler som planerar att plussa nu i juli och vill följas åt?

Har nu 10 dagar kvar till mens och brukar få ömma bröst minst en vecka före men ännu inte fått det så jag hoppas det tagit sig, känner mej mer uppblåst och lite typ träningsvärk/molvärk nere i magen. Men jag ska inte dra några förhastade slutsatser.

Vet bara att jag har tidigare haft lätt att bli gravid så länge man prickat ägglossningen då ^^

Vore roligt om någon vill följas åt :)

Följer också med då. Tog ett grsvtest nyss från gravititetskollen. Kan inte hålla mig. Det vart ju självklart negativit. Tog ett extra känsligt igår med em urin, negativt. Bim den 13. Läste att jag plussat i vecka 5 med döttrarna. Så vet inte.... är fruktansvärt trött. Tycker att brösten ser blåare ut men det är väll som man fiskar symptomer. Gud låt det gå för oss!
  • Cecini87

Igår på kvällen och idag har det stuckit till flera gånger vid naveln och neråt mot fiffin. Bim-4 o hittills på alls test jag tagit har det inte varit en förnimmelse till ett andra streck. Känner av lite smärta då o då. Sambon tror dock inte att vi lyckats. Men enligt alla sidor, o äl stickorna så prickade vi ägglossningen. Tre gånger hade vi mys mys vid äl. Den 25, 27, 28. Hade högt värde den 27 o 28. Sen negativt den 29. Cb digitala stickor med dubbel indikator. Magen är svullen och jag har ett litet pms monster på axeln...

• Cecini87
    längtarefternr2 skrev 2017-07-10 20:11:21 följande:

Aha okej ja då är det kanske i det tidigaste laget åh testa nu, förstår att du är ivrig ;)

Min mens skulle kommit för 3 dagar sen ju, bim i lördags, men livmodertappen är så stängd den kan bli än så länge, och slemmig flytning typ. Och på eftermiddan började mina bröst ömma, hoppas testen kommer imorgon så ja kan ta ett test om mensen fortfarande inte kommit (hoppas inte den kommer) hoppet är fortfarande litet men varje dag utan mens ger mej lite större hopp :) men jag tror ändå att mensen kommer komma, att den bara är sen åh att alla symptom ja känner inbillar ja mej bara :)

Är du säker på att du inte är gravid? Brukar din mens vara så här Sen?? Spännande! Glöm inte o meddela oss hur det går :)

Själv vaknade man med en liten illamående känsla. Det liksom sug till i magen. Brösten är lite större o lite ömma. Men man är väl skengravid igen. Bim på torsdag.
  • Cecini87

Självklart blir bilden kass när man lägger in sen här. Men det syns tydligt ett svagt streck här hemma :)

• Cecini87

Ingen tvekan längre här. Så nu hoppas jag det blir flera plus o att ni andra som redan fått er mens får eran efterlängtade plus i augusti ?
Svar på tråden Vi som vill plussa i Juli 2017