• blommigt95

Vi som vill plussa i Juli 2017

Jag vågade äntligen ta det där graviditets testet och det visade positivt! Hade senaste mensen runt 20:e maj, men har levt i förnekelse och tänkt "mensen är bara sen".. hoppas den lilla grejen vill stanna nu <3

• blommigt95
    längtarefternr2 skrev 2017-07-04 22:19:27 följande:

Men grattis :D jaa hoppas den stannar tiden ut :D

Stort grattis till plusset så hoppas jag att vi alla kan följas åt efter plusset :)

Tack tack! :)

Facebook gruppen för bf februari kanske? :)
  • blommigt95
    längtarefternr2 skrev 2017-07-04 23:26:17 följande:

Ja kanske de, men ja tror ja blir beräknad till mars isf om ja skulle ja blivit gravid nu ^^

Hade du några symptom innan du plussa? :D

Jag hade extremt ont i ryggen, jobbar på förskola och att böja mig ner var extremt jobbigt (trodde att det var på grund av Bim) och sen fick jag inga finnar i ansiktet haha, låter kanske konstigt, men får alltid det annars! Och sedan var jag lite upp & ner i humöret bara..
  • blommigt95
    Love-V1 skrev 2017-07-05 00:11:11 följande:

[quote=77812241][quote-nick]blommigt95 skrev 2017-07-04 21:13:42 följande:[/quote-nick]Jag vågade äntligen ta det där graviditets testet och det visade positivt! Hade senaste mensen runt 20:e maj, men har levt i förnekelse och tänkt "mensen är bara sen".. hoppas den lilla grejen vill stanna nu <3

[/Grattis !! Att du kunde hålla dig så länge från att testa :D

Ja, förra året testade jag inte för ens v. 8.. slutade tyvärr i en MA på julafton :( så var väl lite rädd denna gång skulle jag tro..
  • blommigt95
    längtarefternr2 skrev 2017-07-05 09:29:04 följande:

Okej, jag brukar få jätte ömma bröst efter min ägglossning men inger den här gången, inga symtom efter ägglossningen som ja brukar få, så de är ju spännande. Samt att ja har lite mera flytningar och molvärk nere vid livmodern :) så jag hoppas ju såklart på ett plus :D bara 3 dagar kvar till bim nu, har den inte kommit innan måndag/tisdag nästa vecka så ska ja köpa ett test :)

Jag hade/har mer flytningar, och sen fick jag som hugg i "mensmagen" också! Håller tummarna för dig! :)
Svar på tråden Vi som vill plussa i Juli 2017