Vi som vill plussa i Juli 2017
Jag vågade äntligen ta det där graviditets testet och det visade positivt! Hade senaste mensen runt 20:e maj, men har levt i förnekelse och tänkt "mensen är bara sen".. hoppas den lilla grejen vill stanna nu <3
Jag vågade äntligen ta det där graviditets testet och det visade positivt! Hade senaste mensen runt 20:e maj, men har levt i förnekelse och tänkt "mensen är bara sen".. hoppas den lilla grejen vill stanna nu <3
Men grattis :D jaa hoppas den stannar tiden ut :D
Stort grattis till plusset så hoppas jag att vi alla kan följas åt efter plusset :)
Ja kanske de, men ja tror ja blir beräknad till mars isf om ja skulle ja blivit gravid nu ^^
Hade du några symptom innan du plussa? :D
[quote=77812241][quote-nick]blommigt95 skrev 2017-07-04 21:13:42 följande:[/quote-nick]Jag vågade äntligen ta det där graviditets testet och det visade positivt! Hade senaste mensen runt 20:e maj, men har levt i förnekelse och tänkt "mensen är bara sen".. hoppas den lilla grejen vill stanna nu <3
[/Grattis !! Att du kunde hålla dig så länge från att testa :D
Okej, jag brukar få jätte ömma bröst efter min ägglossning men inger den här gången, inga symtom efter ägglossningen som ja brukar få, så de är ju spännande. Samt att ja har lite mera flytningar och molvärk nere vid livmodern :) så jag hoppas ju såklart på ett plus :D bara 3 dagar kvar till bim nu, har den inte kommit innan måndag/tisdag nästa vecka så ska ja köpa ett test :)