Vi som vill plussa i Juli 2017
Hade äl 22-23 juni och bim 9 juli.
Hade äl 22-23 juni och bim 9 juli.
Fick en liten blödning i går, lite i dag med när jag torkar mig.bim-4
Känner ingenting, möjligtvis lite mer kissnödig.
Känns negativt, svårt att hoppas efter så besvikelser.
Håller tummarna att det tagit sig, bim om 4 dagar här oxå, hoppas på plus nästa vecka :)
Blödning i dag, tidig för att vara mens, ska väl vara första gången någonsin
att min mens är tidig??
Får vänta och se om det kommer i gång lite mer
Suck!
Bim -8 idag och molvärlen i ljumskarna sitter fortfarande i sen ÄL +2, och har idag även gått över till ländryggen. Har också som mensvärk i magen idag plus lite uppstötningar (de andra barnen hade jag en djävulsk halsbränna med). Tröttheten de senaste dagarna har varit rejält påtaglig, kan sova middag två gånger om dagen.
Sa till sambon igår att antingen är jag verkligen gravid eller så håller jag på att bli sjuk! Känner mig febrig och fryser santidigt.
Testade positivt nu på morgonen!! :D :D :D
Grattis Wunja! :D
Nu hoppar jag in här!
Jag är nu på BIM+9 men fortfarande inget plus. Testade först på BIM +3 och gick sedan till barnmorskan och fick negativt även där och igår testade jag med CB tidigt test som ska vara extra känsligt vad jag förstår, men fortfarande inget plus. Hoppas fortarande på ett plus men borde ju fått plus vid det här laget om jag är gravid... Vill så gärna ha ett plus!
Är det någon av er som först testat negativt efter BIM för att sedan få ett plus och hur sent fick ni plus?
Vi ha lite hopp...
Fick min mens nu på morgonen, misstänkte det tempen gick ner till normaltemperatur i går och mensvärk i går kväll.