• Amser

Vi som vill plussa i Juli 2017

Hej! Ny här och har gjort IVF. Är idag på RD 7 med en blastocyst. Tjuvtestade idag och det blev - vad jag kan se - ett väldigt svagt plus på Testlagrets stickor. Har dock i princip inga symptom annat än från hormonerna efter IVF.

• Amser
    Amser skrev 2017-07-06 05:39:44 följande:

Hej! Ny här och har gjort IVF. Är idag på RD 7 med en blastocyst. Tjuvtestade idag och det blev - vad jag kan se - ett väldigt svagt plus på Testlagrets stickor. Har dock i princip inga symptom annat än från hormonerna efter IVF.

Och i tillägg till ovan: BIM är den 8 juli.
  • Amser

Hej alla! Håller tummarna för samtliga att ni plussar!

Är det någon av er som testat på BIM med Testlagrets stickor och fått svaga resultat? Nedan visar gårdagens och dagens tester (BIM och BIM +1), men när färgen är så svag känner jag mig så nojig. För 4 år sedan när jag fick mitt första barn visade TL:s tester betydligt starkare streck. Har gjort IVF så ingen tvekan om när BIM var osv.

• Amser
    Hanna01 skrev 2017-07-09 06:44:35 följande:

Tycker det är jättetydliga streck :D GRATTIS!! Även om strecken är svagare än kontrollstrecket så dom ju väldigt tydliga :)

Tack! Känner mig ändå nojig. Får gravid 1-2 på CB digital, men borde väl få 2+...
Svar på tråden Vi som vill plussa i Juli 2017