• Mawie

Vi som vill plussa i Juli 2017

Hade äl 22-23 juni och bim 9 juli.

• Mawie

Fick en liten blödning i går, lite i dag med när jag torkar mig.bim-4

Känner ingenting, möjligtvis lite mer kissnödig.

Känns negativt, svårt att hoppas efter så besvikelser.

• Mawie
    längtarefternr2 skrev 2017-07-05 13:30:57 följande:

Håller tummarna att det tagit sig, bim om 4 dagar här oxå, hoppas på plus nästa vecka :)

Tack! tänker också vänta med att testa.

Kul att vi har bim samtidigt:D
  • Mawie

Blödning i dag, tidig för att vara mens, ska väl vara första gången någonsin

att min mens är tidig??

Får vänta och se om det kommer i gång lite mer

Suck!

• Mawie
    Hanna01 skrev 2017-07-06 11:50:36 följande:

Bim -8 idag och molvärlen i ljumskarna sitter fortfarande i sen ÄL +2, och har idag även gått över till ländryggen. Har också som mensvärk i magen idag plus lite uppstötningar (de andra barnen hade jag en djävulsk halsbränna med). Tröttheten de senaste dagarna har varit rejält påtaglig, kan sova middag två gånger om dagen.

Sa till sambon igår att antingen är jag verkligen gravid eller så håller jag på att bli sjuk! Känner mig febrig och fryser santidigt.

Sist när jag var gravid( MF 29 mars) hade jsg sjukt ont i ljumskarna:)
  • Mawie
    Blirdetsåblirdet skrev 2017-07-07 06:51:38 följande:

Testade positivt nu på morgonen!! :D :D :D

Åhh, stort grattis! :D
  • Mawie
    drömlily skrev 2017-07-07 10:24:26 följande:

Nu hoppar jag in här!

Jag är nu på BIM+9 men fortfarande inget plus. Testade först på BIM +3 och gick sedan till barnmorskan och fick negativt även där och igår testade jag med CB tidigt test som ska vara extra känsligt vad jag förstår, men fortfarande inget plus. Hoppas fortarande på ett plus men borde ju fått plus vid det här laget om jag är gravid... Vill så gärna ha ett plus!

Är det någon av er som först testat negativt efter BIM för att sedan få ett plus och hur sent fick ni plus?

Vi ha lite hopp...

Förra gången testade jag mig neg bim+3

När mina bröst svullnad till upp inte gick att snudda någonting och

när jag slockna framför tv soffan

vilket jag annars aldrig gör tyckte killen att jag skulle testa igen bim+12, då var det positivt.

Har haft oregelbunden mensc. som ung och sen jag slutat med p-piller.
  • Mawie

Fick min mens nu på morgonen, misstänkte det tempen gick ner till normaltemperatur i går och mensvärk i går kväll.

Svar på tråden Vi som vill plussa i Juli 2017