Inlägg från: Blirdetsåblirdet |Visa alla inlägg
  • Blirdetsåblirdet

Vi som vill plussa i Juli 2017

Hoppar också in här! :)

Jag och sambon hoppas på tillökning, men tänker inte så aktivt på det i och med att mycket annat händer just nu. Har gått in i det lite mer med attityden "blir det så blir det". Men nog tusan hoppas man varje månad ändå. ;)

Vi ligger så gott som varje dag och jag brukar bli extra sugen runt ÄL, så vi lär nog pricka rätt i alla fall. ????

Har väldigt regelbunden cykel och skulle få mensen igår. Brukar få en liten blödning första dagen och sedan drar det igång dag två riktigt rikligt, direkt på morgonen. Har varit så sedan jag slutade med piller för typ 2 år sedan. Nu fick jag en mycket liten, brukaktig flytning igår, ingenting alls under natten och sedan en likadan idag igen. Fick även en pytteliten, ljusrosa flytning för typ en vecka sedan.

Vad tror ni, är det bara mensen som är konstig eller ska jag våga hoppas på riktigt? ????

• Blirdetsåblirdet
    Wunja skrev 2017-07-06 21:29:09 följande:

Vad spännande :D ta ett test? Om du har passerat dagen för mens så kan du ju ta ett test och få besked!

Håller tummen!

Får nog bli ett test imorgon eventuellt. :) skulle ha fått mens igår, så det är inte så långt över, men just i och med att jag fått de här flytningarna känns det ju inte bara som om den är sen. Nervöst! :D
Svar på tråden Vi som vill plussa i Juli 2017